Sve smo mi u dvadesetima sljedbenice nekog stila jer smo mlade i svaki
trend vrijedi slijediti bar na kratko i moramo pokazati svoju modernost,
slobodu i samosvjesnost. U tridesetima smo u svom stilu i čini se da je
sve na svom mjestu, no kad se opasno približimo 40-ima ili ih još
opasnije prijeđemo, tad se čini da smo zapale u rutinu nekog stila koji
smo počele slijediti prije desetak godina, a naše su se životne navike i
tijelo u međuvremenu promijenili, o modi da i ne razmišljam...
I sve postanemo zarobljenice rutine i jako želimo pronaći ono nešto što će našem izgledu dati novi sjaj i izraz.
Koliko
puta ste došli na domjenak, večeru ili u kazalište i već nakon nekoliko
minuta znali gdje, u kojem dijelu prostorije, stoji plava žena u crnoj
haljini i gdje je deblji čovjek koji se pretjerano znoji, te kako je
izgledala žena na garderobi, čak ste zapamtili madež na licu brinete
kraj vrata i široki osmijeh nižeg mladića, ali nikome niste zapamtili
ime, iako su vas upoznali sa svima pri dolasku? To je image. Zapamtili
ste image!
U
prvih nekoliko minuta više od 90 posto komunikacije je neverbalno.
Točnije, 55 posto komunikacije je upravo ono što se vidi, 38 posto čini
mimika (koju također vidite), a tek 7 posto je ono što govorimo ili
čujemo kad nam se govori. Dakle, image je naša vizit karta, a u
današnjem vrlo natjecateljskom dobu, imati odgovarajući image znači
imati značajnu prednost.
Jer imate samo jednu priliku da ostavite prvi dojam!
Andreja Horvatić, savjetnica imidž konzaltinga
www.profashion.com.hr
www.image-consulting.com.hr
Ambasadorica AICI-a za Hrvatsku
U prvih nekoliko minuta više od 90 posto komunikacije je neverbalno