Ovosezonski, šesnaesti po redu, Nivea Cro A Porter Black održat će se od 7. do 9. listopada na lokaciji Westgate Shopping City, na kojem će svoje kolekcije predstaviti eminentna imena hrvatske modne scene. Ovom modnom događaju prethodio je službeni casting modela održan u subotu u Zagrebu. Već tradicionalno, foaje kina „Europa“ postao je epicentar ljepote i mode kroz koji je prodefiliralo preko stotinu modela iz cijele Hrvatske, iz svih eminentnih modnih agencija, koji su iskoristili priliku i okušali sreću da postanu dio prestižnog modnog događaja Nivea Cro a Porter Black. Dizajneri, sudionici ovosezonskog Nivea Cro a Porter Black, izabrali su lica koja će imati glavnu ulogu u predstavljanju njihovih najnovijih kolekcija.
Anamarija Asanović, Arileo, Boris Pavlin, Boudoir, ELFS, Hippy Garden, Ledenko, Linea Exclusive, LINK by Ogy Antunac, LUKA, MAK, Marina Design, Matija Vuica, Xenia XD – Ksenija Vrbanić i Zigman pripadnici su odabrane modne elite koji svoje kolekcije predstavljaju upravo na ovom modnom događaju. Uz ova već poznata imena Cro A Portera ovom odabranom modnom društvu ove sezone pridružuju se i Andreja Bistričić, Tomislav Bahorić i Zoran Aragović.
„Kolekcija će biti pomalo mračna, ženstvena, glamurozna kao što su uvijek Lineine kolekcije. Možda ćemo vas iznenaditi s novim odabirom materijala i kombinacijama materijala“, rekla je dizajnerica Irina Car o kolekciji koju će Linea Exclusive predstaviti na dolazećem Nivea Cro A Porter Black.
Stara/nova lokacija - Westgate Shopping City
Nivea Cro A Porter Black za svoj dom ove sezone odabrao je staru-novu lokaciju Westgate Shopping City koji zahvaljujući tome i ove sezone postaje uzbudljiva lokacija hrvatske modne scene. Iako se odabir prošle sezone činio pomalo neobičan i hrabar, arhitektura Westgate Shopping City-a poslužila je modnim dizajnerima kao savršena inspiracija i ove sezone. Iako naizgled ista, lokacija će i ove godine oduševiti nepredviđenim scenografskim izvedbama.
„Bili smo jako zadovoljni lokacijom i arhitekturom Westgate centra kao i posjećenošću revija. Ove sezone smo pripremili jedno posebno iznenađenje, a to je event koji će se održavati paralelno s Cro A Porterom u Westgateu pa će, pretpostavljam, privući još veći broj ljudi. Lokacija je u sklopu centra, ali nije identična, naime popeli smo se kat više. S obzirom na vremenske uvjete, bit ćemo u zatvorenom prostoru, ali ponovno na istoj kvadraturi, što znači da će to biti jako velik prostor“, rekao je Viktor Drago, kreativni direktor modnog događaja.
Vječnost crne boje
Koncepcijski naziv ovosezonskog Nivea Cro A Portera - Black (engl. crno, mračno) preispituje pomalo mračnu stranu modnog svijeta i 'ogolit' će modu na posve novi način. Sam naziv sezone – black, projekcija je jednostavnosti mode kao jedinstvene pojave neopterećene okovima vremena i prostora u kojem datira. Svojevrsna modna filozofija 'manje je više' našla je svoje uporište u ovogodišnjem nazivu jer upravo crna boja stvara prizvuk vječnosti mode kao same pojave, ali i vječnosti crne boje u modi kroz povijest. Uistinu, crna je vječna, moda je vječna, prolazni su trendovi, prolazne su boje.
Što se tiče ovosezonskog koncepta black, Drago kaže: „Black – crna je boja koja je uvijek u modi, a imali smo dosad par sezona u kojima smo se u scenografskim rješenjima bavili nekim drugim bojama. U prošloj sezoni smo imali sivu i bijelu – beton. Ovaj put smo odlučili napraviti jednu toplu scenografiju, zatvorenu, kreirati takozvani black event, to jest event na koji će ljudi moći odjenuti nešto svoje kvalitetno, dobro, dizajnerski i crno i osjećati se jednostavno ugodno“.
Zaštitno lice ove godine je Ana Topić
Čast da ove sezone ponese titulu zaštitnog lica Nivea Cro A Portera Black pripala je mladoj Ani Topić iz modne agencije Thalia model koja je jedno od najzanimljivijih novih lica u svijetu mode. Djevojka koja je svojom pojavom već sad izazvala zanimanje modnih urednika i dizajnera savršeno se snašla u novoj ulozi.
„Mislim da će program biti izuzetno zanimljiv, dnevno će biti prikazano pet do šest kolekcija. Imamo dosta novih dizajnerskih imena. Ovosezonski Cro A Porter trajat će tri dana, ali dosta je zgusnuti program, dosta dizajnera u svakom danu, a to je ono što pokušavamo pružiti posjetiteljima, dobre kolekcije i pregršt dobrih emocija“, rekao je Drago. Odabirom lokacije moda se smješta tamo gdje joj je mjesto: u trgovački centar gdje postaje dostupna svojim krajnjim korisnicima – kupcima i modnim obožavateljima.
(Tajana Tretnjak)