Na konferenciji za novinare održanoj u subotu u zagrebačkom kinu Europa u sklopu predstavljanja i izbora modela (tzv. casting) za predstojeći Nivea Cro A Porter, producent i kreativni direktor događaja, Viktor Drago najavio je svoju modno-predsjedničku kandidaturu. Nivea Cro A Porter kampanja službeno započinje danas, a svoj vrhunac imat će tijekom predstojećeg Nivea Cro A Portera koji se pod koncepcijskim nazivom Nivea croApoRTer@WORK od 8. do 10. listopada održava na Zagrebačkom Velesajmu.
Konferenciji za novinare prisustvovali su i vodeći hrvatski modni dizajneri, sudionici predstojećeg Nivea Cro A Portera: Ani Ani, Arileo, Boris Pavlin, Boudoir, Elfs, Fjaba, Ivan Ledenko, Hippy Garden, Tihomir Krznarić, Linea Exclusive, Marina Design, Teo Perić za MAK, Matija Vuica, XD Xenia Design i Zigman. Kampanji su se u posljednjim danima pridružila i tri nova modna imena: modni projekt FARE, Luka Grubišić i Ognjenka Antunac.
Okupljenim novinarima, modnim dizajnerima, uzvanicima i partnerima Drago je predstavio program, zanimljivosti i novitete kampanje Nivea Cro A Porter. Istaknuo je činjenicu kako će uz domaće modne dizajnere, u programu kampanje CAP+ biti predstavljeni i sudionici kampanje iz inozemstva: Chantal Thomass by Nivea i Tijana Pavlov.
Ovom prigodom predstavljeno je i 14 djevojaka – tzv. budućih Ministrica - zaštitnih lica kampanje koje ćemo viđati na revijama tijekom tri dana modne Cro A Porter euforije. One su: Nikolina Rak, Nives Vinčić, Darinka Ferko, Lana Petanić, Antonija Topić, Anita Dujić, Vedrana Linardić, Agatha Mikić, Alma Cerić, Kristina Šitum, Una Barković, Josipa Janković, Kristina Šalinović i Jelena Golub.
Viktor Drago se osvrnuo na protekle sezone, te istaknuo neke od činjenica koje je modni događaj Cro A Porter kao pravilo uveo na hrvatsku modnu scenu i hrvatsku modu općenito.
„Cro A Porter je projekt koji je postavio temelje domaćoj modnoj sceni kakvu danas znamo. Da li zbog svoje originalnosti koncepta, pravog trenutka ili bilo kojeg drugog razloga, činjenica je da je tako... Cro A Porter je prvi projekt na kojem su se kolekcije domaćih dizajnera počele prikazivati sezonski, smisleno , organizirano i autorski. Cro A Porter je prvi projekt koji je razvio marketinšku strategiju predstavljanja partnera i sponzora na način na koji danas podrazumijevamo kao normalnim i prihvaćenim... Cro a porter je prvi izdao svoj LOOK BOOK s medijskim partnerom, snimio svoju promotivnu kampanju, uveo pojam PR u domaću modu...Prvi smo i po broju kvalitetnih dizajnerskih imena koje predstavljamo, te po tome što smo stvorili mnoga imena koja se danas ne predstavljaju u sklopu našeg projekta. ... Ukratko, u sedam godina bili smo i ostali prvi u svemu, spoznali smo kakav je osjećaj kada te smatraju najboljima. Znamo i kako je kad ti ne ide... Stoga Vas molim, da u narednim tjednima, posvetite svoju pažnju NE meni, NE ideji o konkurenciji, NE mojoj propasti jer se ona uvjeravam vas ne sprema, NE komparaciji jer to što projekata poput Nivea Cro A Portera evidentno ima još, ali nas oni ne ugrožavaju već čine boljima. Dozvolite da vas zamolim da umjesto da svijet u kojem radimo i živimo predstavite kao svijet čudaka koji se prepiru, svađaju i nadglasavaju uvjeravajući tako sami sebe u to da su bolji od nekih drugih, predstavite kao svijet kreativnosti, svijet koji doprinosi društvu u kojem egzistira, svijet koji nudi bijeg od svakodnevice jer to je zadaća umjetnosti, mode i zabave“, rekao je.
Tajana Tretnjak