Nakit iz snova na Bvlgari sunčanim naočalama

Predstavljene nove kolekcije sunčanih i dioptrijskih naočala

Nakit iz snova na Bvlgari sunčanim naočalama
VOYO logo

Prestižna talijanska modna kuća Bvlgari održala je u Optici Bilić Vision, jednom od najekskluzivnijih optičkih centara u Hrvatskoj, promociju nove kolekcije sunčanih i dioptrijskih naočala. Veliki okviri napravljeni od tankih acetata, 6-slojne zakrivljene leće i bogatstvo detalja inspirirani mješavinom retro-nostalgije i inovacije glavna su karakteristika ovogodišnje kolekcije Bvlgari sunčanih naočala.Tradicionalan dizajn prilagođen karakterističnim Bvlgari stilom ostaje i dalje zastupljen  na zglobovima naočala gdje se pojavljuje povijesni oblik inspiriran rimskom arhitekturom. Bvlgari linijiu naočala, uz tanke ručkice i okvire, odlikuje i kružni motiv s duplim ugraviranim logotipom.


Bvlgari – inovativan na svoj unikatan način


Image
Image



Image
Image



Image
Image




Više od stoljeća, lani je Bvlgari proslavio 125 godina osnutka, određuje ritam u talijanskom stilu dizajna i izrade nakita. Upravo detalje iz svojih kolekcija nakita, taj vodeći draguljar  koristi u dizajnu sunčanih i dioptrijskih naočala kao i parfema. Stalna inspiracija grčkom i  rimskom umjetničkom tradicijom nije slučajna. Osnivač kompanije, draguljar Sottorio Bvlgari rođen je u Grčkoj, a kasnije nastanjen u Italiji. Prvi Bvlgari dućan otvoren je u Rimu 1905. godine, i do danas je ostao vodeći dućan ovoga branda. Bvlgarijeva internacionalna ekspanzija koja je počela 70 –tih godina danas je na tržištu prisutna preko 41 kompanije u 22 zemlje i 226 trgovina.

Image
Image



Image
Image




- Bvlgari uvijek ima nakita u svojim naočalama, ovisno o tome kreće se i cijena naočala. Na hrvatskom tržištu traženi su jeftiniji, pristupačniji modeli, naočale koje imaju manje nakita, par cirkona primjerice, mladenačkog su dizajna i namijenjene upravo mlađim generacijama za koje Bvlgari posljednjih godina radi modele koje si može cjenovno priuštiti i jedna mlada djevojka, a odgovaraju joj i po dizajnu i stilu, ističe R.Lazović.

Image
Image



Image
Image



Image
Image




Retro i Serpenti linija za ljeto 2010.

Bvlgari naočale odlikuju kvalitetni materijali, poseban dizajn, fina izrada,  prepoznatljivi motivi, upotreba kristala. Ove su godine u trendu velike naočale. - Moderan je retro izgled naočala, no, to se ne usudi nositi svatko. To su ravni modeli, nemaju veliku zaobljenost, tko kupuje takav model želi biti primjećen, da se vidi ime Bvlgari. Tako je na nekim modelima i ove sezone prisutan decentan nakit u obliku vatrometa, koji je označio prošlogodišnju kolekciju. U Hrvatskoj su trenutačno iz kolekcije Bvlgari najprodavanije naočale bez cirkona, to je Serpenti linija ( tal.zmija) , ima zamotanu ručicu, u više su boja, cijena je 2.200 kuna, a model je dobro prihvaćen kod mlađih kupaca.

Image
Image



Image
Image




Najnoviji su model, koji je lansiran prije mjesec dana, naočale koje odlikuje ručna završna izrada kamena caboshon. Mora biti sa stražnje strane otvorena da se vidi kroz kamen da je bistar, porijeklo dragog kamena je iz Kolumbije. Kamenje je ugrađeno, zaglavljeno, nije ljepljeno, tako da ne može otpasti. Sve naše naočale imaju certifikat kvalitete i jamstvo 2 godine na rezervne dijelove. Ova serija naočala nije limitirana, a cijena im je 2.400 kuna, doznajemo od Roberta Lazovića iz Luxottice.

(mg)

Image
Image



Image
Image



Image