U vrlo kratkom periodu athleisure je doživio strelovit uspon do vrha modnog trona. Sam CEO Nikea je tada izjavio da su „sportske tajice novi jeans“.
No što je potaknulo ovu promjenu u razmišljanju potrošača? Vrlo jednostavno. Udobnost i funkcionalnost odjeće i obuće postali su veoma poželjni i traženi u suvremenom užurbanom svijetu. Danas athleisure odjeća čini gotovo 20 posto cjelokupnog tržišta odjeće s tendencijom rasta!
Kako potrošači pokazuju želju za modnim pomakom prema maksimalnoj udobnosti, bit će fascinantno vidjeti kako se odjeća sukladno tome razvija.
Osim sportskih brandova, brojni dizajneri visoke mode su prihvatili athleisure stil te stvaraju luksuzne fitness komade za svakodnevnu upotrebu. Proizvođači ulažu sve više napora u razne inovacije u tkaninama i teksturi odjeće kako bi odgovara svima i funkcionirala u svakom trenutku.
Kakva je budućnost ovog stila? Athleisure će nas pratiti još jako dugo i to zbog dva razloga; athleisure je usko povezan s novom svijesti o važnosti zdrave prehrane i tjelovježbe, a drugi razlog je što athleisure nudi stvari koje većina ostale odjeće ne pruža: performanse i udobnost. Zašto nositi tradicionalne hlače za ured, ako možete isfurati treggings kao bussiness look?
Ovaj stil je zapravo naviknuo potrošače na udobnu odjeću s visokim performansama, stoga možemo očekivati da će se stil i dalje razvijati u smjeru zadovoljavanja novih potreba kupaca. Neki čak predviđaju da je budućnost athleisura u smart odjeći, odnosno komadima koji mogu pomoći u oblikovanju tijela, imaju sustav protiv gužvanja i zaštitu od znoja te čak mogu mjeriti otkucaje srca i temperaturu tijela.
Ovaj pokret je oživio brojne gotovo zaboravljene sportske marke, stvorio neke nove igrače i od activeweara stvorio temeljni dio asortimana svake robne marke. Budućnost mode je athleisure!
Više o fenomenu athleisurea pročitajte OVDJE!