Portugalska modna marka Parfois predstavlja novi koncept kampanje jesen-zima 2016./17. S njom želi prenijeti osjećaj doma – »feeling at home« i pokazati kako je moguće osjećati se kao kod kuće u nepoznatom mjestu.
Zvijezda kampanje je poljski model Maria Loks. Nije poznato odakle dolazi i kamo ide, poznato je samo da doživljava preobrazbu u zgradi Walden 7, u Barceloni, koju je dizajnirao slavni postmoderni arhitekt Ricardo Bofill. U objektiv argentinskog fotografa Rodriga Carmuega uhvaćene su boje i linije zgrade, sve se veže za jedan od najutjecajnijih trendova sezone, a to su 70-te sa svojim zapanjujućim zimskim nijansama od maslinasto zelene do žute i mješavine materijala kao što su baršun, biseri i čipka. Uključivanjem uzoraka iz 70-ih godina, harmonija nas vodi do luksuzne viktorijanske, boho ili posve zimske priče.
Formula za ovu sezonu ostaje ista: pravila ne postoje i kombinacije su neograničene. To naglašava avanturističku, znatiželjnu prirodu Parfois žene koja njeguje čisti, izrazito minimalistički izgled uz dizajnerske torbice ili nakit ili je naklonjena romantičnom, boho izgledu i mješavini sjaja, šljokica, vezova i baršuna.
Parfois se u svom razvoju na početku nove sezone fokusira na korak naprijed. Nudi veći izbor na odjelu odjeće. Tople jakne, dugi šalovi, krzneni ovratnici pravi su zimski komadi. Dolazi i potpuno nova kolekcija modnih dodataka koja uključuje posrebreni ili pozlaćeni personalizirani nakit ili čisto zlato i srebro, što je čini bogatijom i posebnom.
U zimi 2016./17. Parfois izaziva svaku ženu da se dodatno opusti i potraži svoj način otkrivanja. Obraća se s ključnim pitanjem: kako se možeš osjećati tako posebno kao kod kuće? - »What makes you feel at home?«
Kolekciju FW 2016. možete pronaći u Parfois trgovinama u Zagrebu (Arena Centar, Westgate) i Osijeku (Avenue Mall), te u Sportina trgovinama diljem Hrvatske.