Modna kuća Mak slavi 30 godina rada kampanjom "This is Mak"

Riječ je o bezvremenskim komadima zbog čega Mak svih ovih godina vole poslovne žene različitih zanimanja i životne dobi

Modna kuća Mak slavi 30 godina rada kampanjom "This is Mak"

Modna kuća MAK ove godine slavi 30. godina rada i djelovanja. Tom prigodom snimljena je i kampanja koja slavi ženu. MAK žena je moderna, samosvjesna i ženstvena, ona  je  poslovna žena u kreacijama kuće Mak iz Splita, koja nam  donosi svoju najljepšu modnu priču simbolična naziva „This is Mak“.

Najnovija kampanja Makove kreatorice Nede Makjanić Kunić  hommage je kolekcijama koje su obilježile njezinih trideset godina na modnoj sceni.  Raskošni kaputi s paspuliranim detaljima, voluminozne suknje, hlače od pepita uzoraka, haljine od eko kože u ljubičastim tonovima te otkačeni sakoi, inspirirani su Makovom prvom pret-a-porter  kolekcijom predstavljenom još davne 1986. godine.


Image


Image


Kako naglašava splitska kreatorica, riječ je o bezvremenskim komadima zbog čega Mak svih ovih godina vole poslovne žene različitih zanimanja i životne dobi. Upravo stoga za zaštitno lice svoje rođendanske kampanje Neda Makjanić Kunić angažirala je stilisticu i model Mimi  Rončević koja se odlično snašla u ulozi poslovne žene - vječno u pokretu, ali istodobno modno osviještene. Uz kapute, među kojima se ističu  patchwork modeli, zvijezde slavljeničke priče najdugovječnije splitske modne kuće su neobični materijali, od eko krzna do umjetne kože, a poseban naglasak je na otkačenim i zavodljivim bojama - jer sve je to Mak.


Šminka: Roberta Rakuljić Frizura: Ivana Marušić za salon Sananda Styling: Mimi Rončević Fotograf: Karlo Hečimović