Domaći brand LINK by Ogi Antunac mnogima je sinonim za uvijek inovativne kreativne momente i nove ideje, a taj status potvrdili su i ove sezone, radeći s digitalnim printevima, posebno proizvedenim za LINK. Na taj način stvorili su tkaninu koju nitko nema; stvorili su svoju autorsku tkaninu.
Kolekcija je cijela u tzv. ''color blockovima'', odnosno u odnosima boja. Tu se prvenstveno istraživao odnos crne i bijele boje, a kao lajt motiv kolekcije se pojavljuje i mint zelena boja. Kolekcija je svježa, bijela, prozračna, a neizostavni su i sportski momenti kojima je LINK već treću sezonu vjeran.
Brand koji iz sezone u sezonu osvaja nova inozemna tržišta, premijerno će se predstaviti na prestižnom pariškom sajmu, dok će već standardno biti prisutan i u Düsseldorfu, New Yorku, Kanadi i Londonu.
Za kampanju je i ovoga puta zaslužna fotografkinja Maja Kljaić, koja je svojom vizualnom obradom, crtanjem na fotografiji, opet stvorila novu priču - sasvim neuobičajenu u modnim kampanjama.
(Foto: Maja Kljaić)