Tako tres French, tako šik, a u potpunosti hrvatsko. Na tržište je upravo lansirana 'NOW' kolekcija poznatog branda nakita Karat Jewelry, koji broji skoro sedamdesetogodišnju tradiciju vrijednu svake pažnje, i nagrađivane dizajnerice Maje Matas. Dizajnerska kolekcija imena NOW predstavlja komade nakita koji su naoko ‘obični’, ali zapravo toliko posebni i vrijedni. Baš i kao svakodnevnica u našim životima.
Ako zavirite u kampanju, kroz jako francuski svakodnevne fotografije, ''na prvu'' ćete uočiti prekrasni set jednostavnog tankog prstenja (3 komada u setu). Osim toga, linija uključuje dva modela iznimno cool i fashion prstenja koji se nose preko 2 prsta. Naušnice su toliko jednostavne, a opet toliko posebne da ćete zaključiti da još takve niste vidjeli.
Poruka jednostavne, a opet fascinatne kampanje jest osvještavanje života u momentu. ‘U ubrzanoj svakodnevnici često zaboravljamo vidjeti ljepotu u malim trenutcima. Gotovo uvijek propuštamo "colateral beauty". Kolekcija NOW nastala je iz želje da se osjećamo dobro i blistavo u svakom trenutku. Neovisno koliko taj trenutak bio neglamurozan i krajnje operativan… NOW je naš unutarnji preokret. Koncept koji slavi življenje u momentu. NOW žena je znatiželjna, ambiciozna, ne traži idealan trenutak, ne čezne za onim što nema. Slavi ono što ima.’ - objašnjavaju Rene Krasnić Velicki i Maja Matas.
The time is NOW. Your time is NOW.