Posljednjih nekoliko godina smo se nebrojeno puta uvjerile kako se rađa novi trend u svijetu šopingiranja – kupovina lokalnih, dizajnerskih komada. Naime, sve donedavno za većinu je populacije u Hrvatskoj, ali i u regiji, bilo najjednostavnije garderobu obnavljati u popularnim high street dućanima. I dok su Zara, Mango i H&M još uvijek jako popularni, sve više na važnosti dobivaju i mali, domaći brendovi koji svojim stilskim i dizajnerskim vizijama po kvaliteti izrade i kreativnosti uvelike nadmašuju svjetske lance odjeće.
Jedan od takvih malih, još uvijek nerazvikanih brendova je i naš Monnamoi, brend romantičnih, ženstvenih haljina koji vodi Monika Kovačević, dizajnerica iz Osijeka koja nas je putem društvenih mreža osvojila svojim modelima haljina za svaki dan. Monika je inače ekonomistica koja nikada nije radila u struci, već je slijedila svoje srce te stvorila vlastiti brend odjeće.
„Cijela priča započinje s velikom ljubavi prema tkaninama koju sam pokupila od roditelja i obje bake koje su šivale. Materijali su me okruživali od djetinjstva, s materijalima sam jako dugi period radila, i u njima iskreno uživam i dan danas. Kao djevojčica u velikim skladištima sam se voljela izgubiti među hrpom materijala u potrazi za nekim posebno lijepim i puno anegdota, lijepih sjećanja i dragih trenutaka me veže za taj cijeli proces, koji često nije nimalo lak kako se čini“, počinje nam Monika objašnjavati svoju priču.
Monika je zapravo počela šivati sada već 2000. godine i to uz podršku svojih roditelja. Tu je krenula njezina strast za šivanjem, te se od tada od šivaće mašine, konaca i materijala nikada više nije odvojila, a niti planira.
„Nakon puno godina i bezbroj metara raznih tkanina koje su prošle kroz moje ruke, 2020. godine sam se napokon ohrabrila pokrenuti dugo željenu želju koju sada predstavljam kroz odjeću koju crtam, krojim i naposljetku šijem. Ime brenda je došlo spontano, sastoji se od slova imena. Željela sam nešto što zvuči lepršavo, a da nema neku određenu riječ koja bi me prikovala uz jedno značenje“, govori nam te dodaje kako je Monnamoi brend koji naglašava žensku ljepotu i eleganciju te je iznimno fokusiran na kvalitetu materijala koji se koriste.
„S otvorenim vidicima i velikim izborom boja, dezena i tekstura glavna želja mi je inspirirati i potaknuti žene da njeguju svoju unikatnu, ženstvenu, nježnu ali i vatrenu stranu, jer baš kao i tkanine, svi smo satkani od različitih niti i različitih boja - samo trebamo naći ono nešto s čime ćemo naglasiti našu jedinstvenost. Svaki moj izrađeni komad priča svoju priču, predstavlja određenu ženu, a odabrani materijal, koji klijentica bira po želji, od kojeg je taj komad sašiven - predstavlja nečiji karakter“, govori nam ova dizajnerica te dodaje kako smatra da je specifičnost njezinog brenda upravo u tome što se svi modeli mogu izraditi u brojnim dezenima i tipovima materijala, pa svaka žena svaki komad može prilagoditi vlastitom ukusu i stilu.
Elegancija, profinjenost i ženstvenost sinonim su za ovaj brend koji će se sjajno uklopiti ormare većine dama. Od jesenskih toplih boja, printeva cvijeća, pa sve do bijelih lanenih haljina – izbor je golem, a ti samo trebaš pronaći model koji ti se najviše sviđa.
Ako želiš podržati domaći dizajn i sama prošetati u jednoj od Monikinih kreacija, to možeš učiniti narudžbom na Facebook-u ili Instagramu brenda. Rok izrade i isporuke zajedno je najčešće od 10 do 12 radnih dana, ovisno o naručenoj količini. Cijene se kreću od 390kn do 650kn, dakle, vrlo su slične onima u high street ponudi, a nude znatno višu kvalitetu i ljepšu dizajnersku priču. Nije li to sjajan razlog da im daš šansu?