Listi etabliranih hrvatskih modnih imena među kojima se ističu Robert Sever i Anamarija Brkić za A'Marie pridružio se talentirani Igor Galaš koji već sezonama nosi titulu „pravog modnog otkrića“ FASHION.HR-a. Igor će svu svoju kreativnu snagu usmjeriti prema jednom od priznatijih međunarodnih projekata kada je riječ o promicanju novih granica ljepote.
Pro•age modna revija u sklopu DOVE FASHION.HR-a sastavni je dio DOVE „Kampanje za stvarnu ljepotu“ koja je usmjerena na promjenu javne percepcije žena starijih od 45 godina. Modna scena je jedan od aktera koji utječu na stvaranje nedostižne slike ljepote. Stvarna ljepota je ono što DOVE i FASHION.HR zagovaraju već treću godinu zaredom kroz ovaj jedinstveni projekt.
Povodom Pro age modne revije na casting održanom u srpnju ove godine prijavilo se preko 700 žena iznad 45 godina iz svih dijelova Hrvatske. Odlukom članova žirija u kojem su bili: Jasmina Matiša, brand manager za DOVE u Hrvatskoj, Vinko Filipić, direktor FASHION.HR koncepta i dizajner Igor Galaš, izabrano je 11 pro•age modela koji će hrvatskoj javnosti 25. rujna predstaviti modele Igora Galaša.
Talentirani Križevčanin Igor Galaš u proteklih je godinu dana svojim hrabrim idejama te originalnim načinom rada oduševio modne stručnjake sudjelovanjem na prestižnim modnim natjecanjima u Berlinu i Pekingu. Na svjetskom natjecanju Hempel Award Peking u Kini 2009. Galaš je osvojio čak tri priznanja od strane profesora vodećih modnih škola.
Kako Galaš kaže: „Za mene je ova kolekcija svojevrsni poziv za buđenje jer Pro age kampanja odbija prihvatiti atribut mladosti kao isključiv temelj na kojem počiva modni svijet. Kolekcija je idejno zamišljena kao buđenje i rađanje „leptira“ koje se događa sa ženama iznad 45 godina. Naime, prije toga gotovo sve žene slijede ista pravila i rituale kada govorimo o modernim frizurama ili mladenačkoj odjeći ali iza 45-e godine dolazi ona druga, najljepša faza jer tek tada žene postaju potpuno samosvijesne, prekrasne, jedinstvene... Transformiraju se u sigurne i sretne leptire koji su odradili najveći dio svojih obveza oko karijere, obitelji i odgoja djece. Ovo je faza u kojoj dolazi vrijeme da se posvete sebi i potpuno uživaju u svojoj novoj slobodi.“
Povodom nastavka uspješne suradnje u projektu „Kampanja za stvarnu ljepotu“ kao i generalnog pokroviteljstva događanja DOVE FASHION.HR, Jasmina Matiša kao brand manager DOVE-a izjavila je: „DOVE i FASHION.HR dijele iste vrijednosti i stavove o „promjeni“. Potrebno je izazivati promjenu u poimanju ljepote kao kategorije neovisne o godinama ili veličini konfekcijskog broja. DOVE smatra da svaka žena zaslužuje osjećati se lijepom i zadovoljnom. Rezultat takve filozofije je već četvrta kolekcija za istinsku ljepotu stvarne žene. Još jednom želimo odaslati poruku kojom izazivamo sve žene izna 45 godina da probude svoje potencijal i uvide važnost brige za sebe.“
Modna revija Igor Galaš za DOVE pro age održati će se 25. rujna s početkom u 20:30 sati u sklopu programa CHIC na DOVE FASHION.HR-u proljeće-ljeto 2010.