Hrvatice snivaju Guess, Lacoste, Louis Vuitton, Gucci, Furlu, Pradu...

Kada traže žensku torbicu vrhunske kvalitete, ljepši spol Hrvatske tada će najradije posegnuti za proizvodima s oznakama Guess, Lacoste, Louis Vuitton, Gucci, Furla, Prada...

Hrvatice snivaju Guess, Lacoste, Louis Vuitton, Gucci, Furlu, Pradu...

Inovativno istraživanje vrhunske kvalitete - QUDAL - QUality meDAL - DEEPMA (www.qudal.hr), pokazuje da znatan postotak Hrvatica cilja na najvišu razinu svjetske kvalitete i luksuza kada je riječ o ženskim torbicama.

Istraživanje kvalitete QUDAL u Republici Hrvatskoj, pokazuje naime da bi čak svaka sedma odrasla Hrvatica (14,2%), starija od 15 godina, kao svoju "ultimativnu", žensku torbicu, najviše razine kvalitete najradije vidjela sav vrh svjetskog luksuza i ekskluziviteta: Guess, Lacoste, Louis Vuitton, Gucci, Furlu, Pradu...

Najveći broj naših sugrađanki smatra da najvišu razinu kvalitete kada je riječ o ženskim torbicama nudi Guess (3,9%), zatim Lacoste (3%), Louis Vuitton (2,1%), Gucci (1,8%), Furla (1,8%), Prada (1,6%).

"Indikativno je da velik broj pripadnica ljepšeg spola Lijepe naše, kao najkvalitetnije ženske torbice navodi najluksuznije i ujedno najskuplje proizvode iz ove kategorije kao što su to Louis Vuitton, Gucci ili Prada." navodi Robert Slavečki, direktor programa QUDAL - QUality meDAL i nastavlja: "...to su odgovori onih bolje stojećih i bolje informiranih pripadnica ljepšeg spola Hrvatske. "Druga strana medalje je ta da čak 66,7% ispitanica u Hrvatskoj navodi da na osnovu vlastitog iskustva ne zna navesti niti jednu kvalitetnu robnu marku ženskih torbica. To također puno govori o socio-ekonomskoj slici naše zemlje." zaključuje Slavečki.

QUDAL (QUality meDAL), Hrvatska 2011

1. GUESS = 3,9%
2. Lacoste = 3%
3. Louis Vuitton = 2,1%
4. Gucci = 1,8%
5. Furla = 1,8%
6. Prada = 1,6%
7. United Colors of Benneton = 1,4%

Ostalo = 17,8%
Bez odgovora/Ne znam = 66,7%
N= 439
Nacionalno reprezentativan uzorak za žensku populaciju, osobe starije od 15 godina, RH