H&M Fashion Against AIDS proljetna kolekcija za 2012.

Šarenilo boja i uzoraka, etno print, perlice i perje obilježit će novu H&M-ovu FAA kolekciju

H&M Fashion Against AIDS proljetna kolekcija za 2012.

Brojne su se modne kampanje do sada bavile problematikom podizanja svjesnosti oko AIDS-a/HIV-a. U tu tu se borbu svojom proljetnom kolekcijom redovito uključuje i švedski modni brand H&M, ovo  im je sada peta godina.  

Cilj cjelokupnog projekta je prikupiti sredstva za različite projekte i udruge diljem svijeta koje se bave problematikom podizanja svijesti vezano za HIV i AIDS. Ovogodišnja H&M-ova kolekcija, u kojoj prevladavaju odvažne majice s porukama na sebi i ostalim odjevnim predmetima s printevima, osmišljena je kako bi potaknula mlade i javnost da podupru ovu i slične dobrotvorne akcije.

Brojni su umjetnici pridonijeli stvaranju ove kolekcije, a Anne-Sofie Johansson, šefica dizajna u H&M-u izjavila je: "Ja obožavam ovogodišnju Fashion against AIDS kolekciju. Ona objedinjuje toliko globalnih stilova koji šalju ne samo snažnu modnu poruku, ali i pomažu širili glas o HIV/AIDS osviještenosti. Zaista je odlično što kolekcija obuhvaća radove umjetnika i ilustratora iz različitih zemalja, koji nam pomažu kako bismo prikupili sredstva za vrijedne dobrotvorne udruge koje se bave ovom problematikom."

Image



Image



Image



Image


Ove godine popularni etno print zauzeo je centralno mjesto u kreativnom procesu kolekcije. Topovi, suknje i modni dodaci osmišljeni su s afričkim štihom, čime iskaču iz gomile modnih trendova. U stvari, H&M se želio uključiti u projekt međunarodnih organizacija kako bi ilustrirali raznovrsnost globalnih kultura i naroda. Osim zanimljivog korištenja printeva i grafika, u kolekciji se mogu uočiti i mnoge druge dizajnerske tehnike koje su popularizirali najpoznatiji dizajneri, ali i svjetski poznate glumice i pjevačice - batik način bojenja za hipije u duši, rese za rock dive i makrame za obožavateljice vintage šika.

Majice s printom, kratke suknje, obojene kratke traperice, šareni blejzeri i kupaći kostimi, pa čak i flasteri, samo su mali dio toga što ova kolekcija donosi. Tu su i zanimljivi modni dodaci koji pršte originalnošću i stavom. Kromatska paleta omogućava da ih se kombinira sa svime u ormaru.

H&M će donirati 25 posto od prodaje različitim organizacijama koje se bave podizanjem svijesti oko HIV-a i AIDS-a, a kolekcija će biti dostupna od 26. travnja online i u dućanima – u 300 H&M Divided odjela.

Image




Image




Image



Image



Image



Image



Image