Brojne su se modne kampanje do sada bavile problematikom podizanja svjesnosti oko AIDS-a/HIV-a. U tu tu se borbu svojom proljetnom kolekcijom redovito uključuje i švedski modni brand H&M, ovo im je sada peta godina.
Cilj cjelokupnog projekta je prikupiti sredstva za različite projekte i udruge diljem svijeta koje se bave problematikom podizanja svijesti vezano za HIV i AIDS. Ovogodišnja H&M-ova kolekcija, u kojoj prevladavaju odvažne majice s porukama na sebi i ostalim odjevnim predmetima s printevima, osmišljena je kako bi potaknula mlade i javnost da podupru ovu i slične dobrotvorne akcije.
Brojni su umjetnici pridonijeli stvaranju ove kolekcije, a Anne-Sofie Johansson, šefica dizajna u H&M-u izjavila je: "Ja obožavam ovogodišnju Fashion against AIDS kolekciju. Ona objedinjuje toliko globalnih stilova koji šalju ne samo snažnu modnu poruku, ali i pomažu širili glas o HIV/AIDS osviještenosti. Zaista je odlično što kolekcija obuhvaća radove umjetnika i ilustratora iz različitih zemalja, koji nam pomažu kako bismo prikupili sredstva za vrijedne dobrotvorne udruge koje se bave ovom problematikom."
Ove godine popularni etno print zauzeo je centralno mjesto u kreativnom procesu kolekcije. Topovi, suknje i modni dodaci osmišljeni su s afričkim štihom, čime iskaču iz gomile modnih trendova. U stvari, H&M se želio uključiti u projekt međunarodnih organizacija kako bi ilustrirali raznovrsnost globalnih kultura i naroda. Osim zanimljivog korištenja printeva i grafika, u kolekciji se mogu uočiti i mnoge druge dizajnerske tehnike koje su popularizirali najpoznatiji dizajneri, ali i svjetski poznate glumice i pjevačice - batik način bojenja za hipije u duši, rese za rock dive i makrame za obožavateljice vintage šika.
Majice s printom, kratke suknje, obojene kratke traperice, šareni blejzeri i kupaći kostimi, pa čak i flasteri, samo su mali dio toga što ova kolekcija donosi. Tu su i zanimljivi modni dodaci koji pršte originalnošću i stavom. Kromatska paleta omogućava da ih se kombinira sa svime u ormaru.
H&M će donirati 25 posto od prodaje različitim organizacijama koje se bave podizanjem svijesti oko HIV-a i AIDS-a, a kolekcija će biti dostupna od 26. travnja online i u dućanima – u 300 H&M Divided odjela.