Jučer je u Lemon Club&Baru u
Zagrebu uz ukusne croissante i kavu predstavljen novi image i video
kampanja modnog događaja Dove Fashion.hr-a koja ujedinjuje tri lica
novog modnog koncepta:GLAMOUR-CHIC-AVANGARD. Okupili su se organizatori, predstavnici medija i dizajneri te su imali priliku družiti se prije samog događaja.
Grgo
Zečić nam je u ime organizatora rekao da su pripreme za najveći modni događaj u punom jeku i da
sve ide prema očekivanjima. U mladom timu angažiran je velik broj
ljudi, koji imaju želju, ambiciju i snagu sve provesti od početka do
kraja. Između 300-tinjak pristiglih prijava, izabrali su i novu modnu
asistenticu za press ured, Martinu Zetaić - pobjednicu natječaja s
kojom su vrlo zadovoljni. Osim nje, angažirano će biti još kandidata za
pomoć u backstageu. Sve njihove aktivnosti, kao i prvi Martinin
intervju možete pratiti na blogu fhrthepressoffice.blogspot.com .
Dove Fashion hr u novoj sezoni nastavlja suradnju sa etabliranim imenima iz svih umjetničkih područja u modi kao što su fotografija i eksperimentalni video. Nakon suradnje sa kultnom Marom Milin, image kampanju za sezonu proljeće-ljeto 2010. potpisuje studio Decker & Kutić dok je za video već tradicionalno zaslužan nagrađivani Vanja Vascarac.
U skladu sa novim konceptom Dove Fashion hr, koji jasno želi istaknuti ali i povezati različite dizajnerske senzibilitete u art simbiozi, stvorene su tri različite modne priče.
Kao zaštitno lice kampanje za sezonu proljeće-ljeto 2010. pojavljuje se Tatjana Galić, manekenka zagrebačke agencije Midikenn. Tatjana je dosada snimila zavidan broj modnih editorijala u međunarodnim modnim magazinima kao što su „Tank“, „Glamour“, „Skin“ i „Vogue Sposa“, također je sudjelovala na Londonskom tjednu mode gdje je nosila revije među kojima se ističu adidas by Stella McCartney i Manisha Arora.
„S ozbirom na kompleksnost koncepta Dove Fashion hr događanja te različite senzibilitete dizajnera koji se predstavljaju kroz atmosfere motiva Glamour-Chic-Avangard, želja nam je bila da uz pomoć jednog modela i njena tri lika prikažemo snagu mode kao transformabilnog sredstva komuniciranja ideja i emocija. Sukladno tome, stvorili smo hyper stilizirajući čiste i jake vizuale koji poruku prenose brzo i precizno“ izjavili su Romano Decker i Dejan Kutić.
Kreativni dvojac Decker & Kutić svojim su promišljenim i marljivim radom vrlo brzo stekli niz poklonika koji ozbiljno prate razvoj modne fotografije u Hrvatskoj. Romano i Dejan surađuju sa nizom modnih magazina, a kruna njihovog lansiranja u vrh domaće fotografije svakako je nagrada za kampanju dizajnerskog studija I-GLE koju su osvojili na manifestaciji Photo Days Rovinj u kategoriji najbolje hrvatske modne fotografije.
„Video predstavlja sasvim novu dimenziju koja se logično nadograđuje na vizualni identitet koji su kreirali Decker & Kutić zajedno sa kreativnim timom Fashion.hr-a. Kao vlastitu nit vodilju zamišljao sam konceptualni prostor Stare tvornice Zagrepčanka prema kojoj video kampanja poprima gotovo metafizičko značenje. U efektima sam vršio oscilacije između kontrasta kontrole i fatalizma, oslanjajući se na filmsku tradiciju. Cilj je bio postići jasnu transformaciju bez komercijalnog diskursa.“
Vanja Vascarac spada u pionire modnih video projekata u Hrvatskoj, a međunarodno priznanje za svoj rad dobio je filmovima „Insomniac“ i „s=emp2“ koji su prezentirani na prestižnim filmskim festivalima u Cannesu i Berlinu. Ljubitelj je vizualne i eksperimentalne forme, a široj je javnosti poznat po režiji glazbenih spotova najvećih hrvatskih zvijezda kao što su Nina Badrić, Severina i Lana Jurčević.
Dove Fashion hr održava se od 24. do 26. rujna na lokaciji Stare tvornice Zagrepčanka.