Stilska ikon David Beckham snimio je najnoviju H&M-ovu kampanju za proljeće 2016. pod nazivom Modern Essentials selected by David Beckham. Reklama je snimljena na ulicama Lisabona na kojima David shvaća da svi žele biti odjeveni kao on. Kampanja kreće 18. veljače na televiziji i u kinima, kao i online na hm.com.
To je druga Davidova suradnja s redateljem Fredrikom Bondom u kojoj se nastavlja tema posljednje reklame s komičarom Kevinom Hartom odjevenim isto kao David. U novom filmiću David izlazi iz hotela da bi otkrio kako su svi oko njega odjeveni kao on, uključujući djecu na skejtovima, bebu, bakicu, baš svakog čovjeka u gradu. Filmić će popratiti kampanja za tisak koju je snimio Mario Sorrenti.
Kampanja je usredotočena na Davidovu ulogu stilske ikone milijunima muškaraca širom svijeta. U Davidovu slučaju radi se o miješanju tradicionalne muške mode sa svježim idejama koje unaprjeđuju modu. Komade koje nosi u filmu odabrao je sam David iz kolekcije Modern Essentials i savršen su primjer njegova bezvremenog stila.
„Uvijek se sjajno zabavim snimajući kampanje za H&M. Zbilja razumiju moj stil i moj smisao za humor. Bilo je sjajno odjenuti elegantne komade kolekcije Modern Essentials i istodobno se dobro zabaviti“, kaže David Beckham.
Kampanja donosi najnovije iz kolekcije Modern Essentials selected by David Beckham. Svake sezone David odabire omiljene komade iz H&M-ove muške kolekcije Modern Essentials oblikujući garderobu od uobičajenih komada i novih klasika na koje se muškarci mogu osloniti cijele sezone.
Nova kolekcija bit će dostupna u svim H&M-ovim trgovinama s muškom odjećom u dva navrata – 18. veljače i 10. ožujka – i online.