CRUISE kolekcije koje će osvojiti Bol na Braču

FASHION.HR koncept predstavlja kolekcije DOVE FASHION.HR CRUISE 2011

CRUISE kolekcije koje će osvojiti Bol na Braču

Od samog osnutka FASHION.HR koncept svojim je kreativnim i produkcijskim idejama postavio standarde za funkcioniranje domaćeg modnog sistema.  Od pret-a-porter kolekcija u Zadru i Varaždinu pa sve do osvajanja zagrebačke metropole prije dvije sezone DOVE FASHION.HR postao je sinonim za jedno od najozbiljnijih medijskih događanja u regiji. Prva sezona u Zagrebu, ona za kolekcije proljeće-ljeto 2010., obilježena je originalnom podjelom dizajnera unutar trodnevnog koncepta dok je druga sezona, jesen-zima 2010./2011., u sinergičnom poduhvatu spojila modni dizajn, novootvoreni Muzej suvremene umjetnosti i brojne talentirane individualce unutar jednog projekta.

U skladu sa vlastitom filozofijom evolucije koja svakim projektom unutar DOVE FASHION.HR-a za cilj ima etabliranje kako domaćih dizajnera tako i javne percepcije mode, organizacija se odlučila za lansiranje još jedne značajne ekstenzije: CRUISE kolekcija koje će se od ove godine tradicionalno održavati svakog ljeta. Unutar modne terminologije CRUISE kolekcije simboliziraju pretkolekcije odnosno među-kolekcije koje se predstavljaju između dvije glavne, pret-a-porter linije. Karakterizira ih neformalna atmosfera i opušteniji pristup u dizajniranju pošto se CRUISE kolekcije često definiraju kao “odjeća za odmor i opuštanje” koja se prikazuje sezonu unaprijed.

Domaćin prvih hrvatskih CRUISE kolekcija od 02. do 03. srpnja biti će Bol na otoku Braču koji sa svojom veličanstvenom plažom Zlatni rat više nego uspješno plijeni pažnju vodećih svjetskih medija ali i znatiželjnih gostiju. Za ljeto 2009. Bol na Braču nagrađen je titulom prvaka hrvatskog turizma stoga ne treba iznenaditi da će plaža Zlatni rat poslužiti kao jedinstvena modna pista na kojoj će domaći modni prvaci predstaviti nove vizije svoje kreatorske virtuzonosti.

Image



Svoje kolekcije pokazati će imena kao što su Robert Sever, Ivica Skoko, Envy room dok će posebnu reviju za DOVE VisibleCare dizajnirati najnagrađivaniji dizajner u Hrvatskoj, Igor Galaš. Posebnost Galaševe revije svakako se nalazi u natječaju na kojeg mogu aplicirati sve zainteresirane djevojke i žene na stranici www.dove.hr. Stručni tim FASHION.HR-a i Igor Galaš odabrati će deset ženskih lica iz svakodnevnog života koje svojim stavom, nastupom i načinom življenja slave žensku ljepotu. DOVE I FASHION.HR još jednom žele na originalan način naglasiti istinsku ljepotu stvarnih žena, ove sezone pod motom “Pokaži svoju prekrasnu kožu”. Galaševa revija za DOVE VisibleCare biti će jedna od najočekivanijih kolekcija bolskog modnog slavlja.

Osim minimalne ali upečatljive piste na Zlatnom ratu, epicentar hrvatskog modnog ali i javnog života postati će luksuzni Grand Hotel Elaphusa koji će biti mjesto koktel zabava I after partya za mnogobrojne uzvanike iz cijele zemlje.
Povodom lansiranja projekta DOVE FASHION.HR CRUISE 2011., direktor i osnivač Vinko Filipić izjavio je: “Primarni cilj nam je pozicioniranje hrvatskih dizajnera jer smatramo kako nije dovoljno što medijski istupaju samo dva puta godišnje za prikazivanje pret-a-portera. Dizajneri u današnje vrijeme moraju konstantno biti u centru pažnje medija i javnosti ali isključivo na temelju svog rada stoga CRUISE kolekcijama želimo pružiti još jednu priliku za njihovo etabliranje ali i razvoj njihovog branda. Treba istaknuti kako je u ovom poslu izuzetno važna institucija lobiranja stoga je Bol izvrsno mjesto za neposrednu komunikaciju dizajnera sa medijima i potencijalnim poslovnim partnerima. Na jednom mjestu želimo okupiti najbolje od najboljeg iz svih sektora i na taj način nastaviti misiju povezivanja naših dizajnera sa ozbiljnim tvrtkama ali i modnim urednicima niz domaćih medija. Produkcijski kriteriji DOVE FASHION.HR svake su sezone sve ozbiljniji i fascinantniji stoga nam prirodna ljepota Zlatnog rata predstavlja pravi izazov.”