U utorak je u Laubi svečano predstavljena nova dizajnerska kolekcija i brand Borovo cipela My Ballerinas. Popularne balerinke izrađene od najkvalitetnijih materijala bit će dostupne u 16 modela, različitih boja.
„Počevši od ideje, preko proizvodnje, do kreativne kampanje, cijela kolekcija je rezultat hrvatske kvalitete, dizajna i domaćih snaga Borova. Zbog toga ova modna linija s pravom nosi titulu „dijamanta“ naše tvornice pod sloganom „My Ballerinas - my everyday diamond“, izjavila je Jasmina Matiša, direktorica marketinga i istraživanja tržišta Borova.
Za dizajn i vizualni identitet My Ballerinas zaslužne su dizajnerice Hana Ciliga i Andrea Roškar. „Balerinke su oduvijek imale posebno mjesto u ženskom ormaru, često nepravedno zapostavljene, ali u skladu s razvojem modnih trendova koji unose ležernost i eleganciju u svakodnevno odijevanje, balerinke su postale obuća nosiva u svakoj prilici. My Ballerinas je brend za svaki dan, za stariju i mlađu ženu, cijenom pristupačan da si možete priuštiti i dva para. Dizajnirali smo cipele koje ženama jamče elegantan korak i udobnost. Želimo da se žene u My Ballerinas cipelama osjećaju posebno svaki dan“, izjavila je dizajnerica Hana Ciliga.
Svi se modeli balerinki mogu kupiti u Borovo prodavaonicama, a uskoro će biti dostupne i na Borovo web shopu. Da su My Ballerinas ovog proljeća modni must have pokazale su i voditeljica Ecija Ivušić te glumica Sementa Rajhard koje su svoj par ovih omiljenih ženskih cipela već nabavile.
Najnovija kolekcija cipela samo je početak nove razvojne strategije vukovarske tvornice čiji je plan revitalizirati proizvodnju, razvijati brandove vrhunske kvalitete te razvitak ne samo Borova nego i grada Vukovara.