

Modna dizajnerica i nagrađivana hrvatska poduzetnica novije generacije, Aleksandra Dojčinović, otvorila je u strogom centru Zagreba novi butik svog brenda Lei Lou, koji na hrvatskom i međunarodnom tržištu uspješno posluje već gotovo petnaest godina. Zagrebačka je Ilica na ovaj način postala bogatija za jedan novi prostor, što je u postpandemijsko vrijeme od velike važnosti za domaće poduzetništvo, a sama Dojčinović ne krije koliko je ponosna na ovaj projekt koji je sa svojim timom suradnika realizirala u tek nešto manje od mjesec dana.
Naime, na mjestu nekoć kultne kavane i slastičarnice Kraš u Ilici 15 danas se na čak 270 kvadrata prostire Aleksandrina modna meka, a luksuzno uređen interijer, u kojem prevladavaju siva, bijela i zlatna, kojem dodatnu prostranost i dubinu daje sjajan odabir rasvjete i ogledala, djelo je priznatog arhitekta Ante Vrbana.
Riječ je o značajnoj investiciji kojom Dojčinović okreće novi list u svom poslovanju jer će, kaže, napokon na jednom mjestu moći ponuditi sve što brend ima - haute couture, bridal i ready-to-wear odjeću, modne dodatke, torbe, nakit i cipele. Asortiman je uoči otvorenja upotpunjen novom ljetnom kolekcijom za koju je snimljena i popratna kampanja, zapravo jedna urbana foto priča koju potpisuje naša eminentna fotografkinja Maja Kljaić.
Lei Lou ljeto Aleksandra vidi kao ultra chic, s krojevima i draperijom koji ističu siluetu, u puderastim, nježnim nijansama i pomalo neobičnijim kombinacijama boja, a razliku i ovaj put čine detalji. Prati ga, naime, nova kolekcija slamnatih šešira u klasičnim i pastelnim tonovima, no posebna su priča i ovaj put cipele, sandale i natikače s remenčićima, ali ponajprije novi, hit model balerinki od mekane i brušene kože s ukrasnom kopčom, koje će svakom ljetnom outfitu dati dozu profinjenosti i ženstvenosti.


Mentalni trening: Kako križaljke i igre za mozak čuvaju kognitivno zdravlje

Brzi i ukusni recepti za tjesteninu s umakom od rajčice
