
Službeno je: O ovih pet brendova za njegu kože najviše se pričalo u 2020.

Ovogodišnji top beauty brendovi
Uz široko znanje o njezi kože koje nam internet svakodnevno nudi, zasigurno ćeš naići na puno različitih mišljenja. Jako često ćeš na društvenim mrežama vidjeti neku beauty influencericu koja oduševljeno govori o određenom serumu ili hidratantnoj kremi, a zatim od dermatologa čuti kako isti proizvodi zapravo i nisu baš tako sjajni.
Zbog ovakvih situacija može biti podosta zbunjujuće uopće pokušati shvatiti na koje proizvode vrijedi potrošiti svoj novac (a koje je bolje ostaviti u sponzoriranim videima i člancima), ali jedno mjesto na kojem znaš da možeš pronaći vjerodostojne informacije je zajednica 'ovisnika o njezi kože' na Redditu, pod imenom 'skincareaddiction'.
Ova online zajednica koja broji više od milijun članova postala je 'it' odredište za informacije o njezi kože iz mnoštva izvora, zbog čega ne čudi da su i vodeći beauty brendovi iz ove zajednice za 2020. godinu upravo oni o kojima ni dermatolozi ove godine nisu mogli prestati pričati.
Provjeri koje su beauty brendove i proizvode za njegu kože korisnici na Redditu, ali i stručnjaci za kožu ocijenili kao najbolje. A najbolji dio? Niti jedan od njih neće te koštati više od 270 kuna.
CeraVe
CeraVe je već drugu godinu zaredom zasjeo na prvo mjesto Redditove liste i to s razlogom. Osim što je bio viralni hit na TikTok-u, formule ovog brenda također su ostale jedne od najdražih među dermatolozima.
Kao njihov najpopularniji proizvod svakako se izdvaja hidratantno sredstvo za čišćenje, a ono što mnogi ističu kao veliku prednost je što ovaj proizvod sjajno funkcionira i za suhu i za masnu kožu. Uz to, 236 ml košta samo 60-ak kuna što znači da se isplati isprobati ga.
The Ordinary
Kada je The Ordinary lansiran u SAD-u 2016. godine, ovaj pristupačan i učinkovit brend ubrzo je dobio kultni status, a njegova popularnost prisutna je i u Hrvatskoj. I ove godine prodaja njihovog seruma vitamina C porasla je za dodatnih 186 posto te je tako postao njihov najpopularniji proizvod. Jedna od prednosti ovog seruma vitamina C je što sadrži 30 posto L-askorbinske kiseline, koja je među najvišim koncentracijama vitamina C na tržištu. L-askorbinska kiselina jedan je od najmoćnijih oblika vitamina C koji možeš dobiti, a osim toga, prema brendu, djeluje pozitivno na neravnomjerni ton kože, vidljive znakove umora, nepravilnosti i znakova starenja. Kod nas ovu vitaminsku tubicu od 30 ml možeš kupiti za oko 45 kuna.
Neutrogena
Neutrogena već dugo slovi za jedan od najboljih drogerijskih brendova za njegu kože, a ove godine iskoristila je svoju tehnologiju kako bi pružila liniju proizvoda za njegu kose koji zdravlje tjemena stavljaju na prvo mjesto.
La Roche-Posay
Od svih brendova koje volimo već godinama, La Roche-Posay i dalje zaslužuje mjesto na vrhu ljestvice među najboljima za njegu kože i u 2020. godini. Dermatolozi neprestano preporučuju sve iz njihove linije za njegu kože, a Hyalu B5 serum, odnosno njihova hijaluronska kiselina definitivno je jedna od najboljih na tržištu. Ovaj serum zadovoljava sve kriterije: hipoalergen je i odličan za sve tipove kože, a osim toga, u njega se unosi vitamin B5, koji koži daje malo dodatne vlage i puniji te obnavlja barijeru kože. Kod nas je ova bočica od 30 ml dostupna u većini ljekarni za oko 260 kuna.
Paula's Choice
Za moćan, a pristupačan beauty proizvod ne trebaš tražiti dalje od onog brenda Paula’s Choice. Njihov tekući BHA tonik odavno je jedan od omiljenih u industriji za borbu protiv nepravilnosti, akni i uklanjanje odumrle kože zahvaljujući koncentraciji salicilne kiseline od 2 posto, a prema riječima dermatologinje Annie Gonzalez, radi se o 'izuzetno učinkovitoj tekućini koja je ujedno i dovoljno nježna za svakodnevnu upotrebu'. Iako ga zasad ne možeš kupiti fizički ni u jednoj našoj trgovini, već neko vrijeme dostupan je na nekoliko popularnih stranica, pa se bočica od 118 ml tako možeš pronaći na Superskin.hr stranici za 270 kuna.

Škofja Loka: Slikoviti slovenski dragulj za savršeni vikend bijeg

Kako do brže i ljepše preplanulosti – bez štetnog izlaganja suncu

Suknja-hlače viđamo posvuda: Trend koji vlada high street kolekcijama
