Britanski brend Batiste održao je prvi „Try It Dry“ hair show i predstavio paletu proizvoda za suho pranje, od nedavno dostupnu i u Hrvatskoj. Na modelima različitog tipa i boje kose profesionalna je stilistica pokazala na koji način Batiste u svega par minuta revitalizira masnu i beživotnu kosu, i u trenu joj daje čistoću, punoću i volumen.
I posebna gošća poznata pjevačica i psihologinja Maja Vučić uvjerila se u kvalitetu Batiste šampona za suho pranje. „Kako mi je život poprilično dinamičan, prepun privatnih i profesionalnih obveza, Batiste je pravo rješenje uz koje u svakom trenutku mogu izgledati lijepo i primjereno situaciji“, kazala je Maja.
Batiste je na svjetskom tržištu prisutan u jedanaest različitih varijanti od kojih su četiri najprodavanije (Blush, Original, Dark & deep brown, XXL volume) dostupne i na hrvatskom tržištu. Svi proizvodi iz palete dijele iste karakteristike - revitaliziraju masnu i beživotnu kosu, daju joj osjećaj čistoće i punoću. Batiste šamponi za suho pranje razlikuju se po svježim mirisima te boji kose, primjerice, Batiste dark & deep brown namijenjen je za tamniju kosu. Proizvodi su izrazito lagani za korištenje, „štede vrijeme“ i preporučaju se dinamičnim, modernim, spontanim djevojkama i ženama svih dobi.
„Drago nam je što su Batiste proizvodi za suho pranje u relativno kratkom vremenskom periodu prepoznati kao proizvodi koje je dobro imati u kolekciji proizvoda za njegu kose tzv. kozmetički „must have“. Batiste je vodeći britanski brend šampona za suho pranje, zauzima čak 84% tržišta u Velikoj Britaniji, a na globalnom tržištu prisutan je više od 30 godina. Nadamo se da ćemo opravdati povjerenje Hrvatica, za sada je slika vrlo optimistična“ kazao je tom prilikom Juan Prada, export manager tvrtke Church & Dwight.
Batiste proizvodi dostupni su u prodavaonicama DM-a i BIPA-e.
Batiste „must have“ proizvod koji koriste milijuni žena širom svijeta isprobala i poznata pjevačica Maja Vučić