Moto kanadaskog brenda NudeSTIX je 'Go nude but better' čime žele poručiti da sve mi možemo postići svježi nude look te istaknuti prirodnu ljepotu, bez previše proizvoda i kompliciranja.
NudeSTIX je jednostavan brend koji je postigao strelovit uspjeh zbog proizvoda koje je lako koristiti i praktični su.
Smatraju kako sve mi imamo jedinstvenu ljepotu koje ne treba pokrivati tonom make up-a, nego dodati malo boje i svježine na strateška mjesta i time istaknuti prednosti.
Poznati su po proizvodima koje možemo koristiti na više načina, pa je tako moguće s jednim do dva proizvoda našminkati cijelo lice – od usana do očiju.
Svi proizvodi imaju prirodne nijanse i nalaze se u stiku, pa otud i naziv NudeSTIX.
Također su obogaćeni vitaminima, antioksidansima te su veganski i cruelty-free.
Iza brenda stoji Jenny Frankel, koja je u beauty industriji preko 20 godina, a 2015. godine se odvažila lansirati vlastiti brend.
Jenny je jučer posjetila Zagreb povodom lansiranja brenda u Muelleru na Trgu Bana Jelačića – prvom i trenutno jedinim prodajnim mjestu u regiji. Nakon Zagreba NudeSTIX će se naći i u drugim hrvatskim gradovima.
Jenny s kćerima Ally i Taylor
Uz Jenny su zaštitna lica brenda i njezine dvije kćeri Ally i Taylor, tipične pripadnice Gen Z i Millenial generacije koje su također zaslužne zašto je ovaj make up brend postao toliko popularan među mladima.
Napiši nam u komentarima jesi li već čula za NudeSTIX?