Novi miris branda Blumarine, Bellissima, predstavljen je u četvrtak navečer u luksuznom concept store-u Ossessivo u Zagrebu.
Kreatorica Anna Molinari posvećuje svoj novi miris ženama čija je ženstvenost u savršenoj harmoniji i prekrasnoj prirodnoj ljepoti.
Bellissima je savršen odraz osobnosti Blumarine žene: romantična, slatka, zavodljiva i sofisticirana. Ikona ljepote, dijelom dijete, dijelom žena; šarmantno ljupka i potpuno ženstvena.
Bellissima dolazi u obliku parfema u 30, 50 i 100 ml, kao i linija proizvoda za njegu tijela; krema za tijelo, losion za tijelo, mirisna kupka te dezodorans u spreju. Romantično srce mirisa čine božur i pasiflora. Gornje note mirisa daju osjećaj pozitivne energije – kapi jutarnje rose, egzotični đumbir, naranča i grejp. Note baze čine kašmir i sandalovina, cvjetovi vanilije i mošus. I sama Bellissima bočica dizajnirana je da bude romantična, ženstvena i luksuzna. Sjajni dizajn, staklo i nježna roza boja mirisne tekućine savršeno opisuju ženstvenost i romantičnost. Kutija bočice također je u nijansi boje breskve koja u kombinaciji s crnim rubovima naglašava modernu glamuroznu vedrinu.
Uhvaćena okom slavnom modnog fotografa Michelangela di Battiste, na reklamnim posterima talijansku ljepotu utjelovljuje Bianca Balti, potvrđujući ženstvenost, senzualnost i eleganciju branda Blumarine.
Strast prema plavetnilu mora bila je inspiracija za Blumarine brand, koji je nastao 1977.godine kad su Anna Molinari i njezin suprug Gianpaolo Tarabini Castellani odlučili osnovati kompaniju Blumarine. Izvrsnost ove ideje pokazala se već 1980. godine kad je modna kuća Blumarine debitirala svojom prvom kolekcijom. 1986. Anna Molinari je debitirala na Milanskom Fashion Week-u kolekcijom koju je sama dizajnirala. 1987. je predstavljena kolekcija za djevojčice, Miss Blumarine. Prvi monobrand butik otvoren je 1990. godine u Milanu. 1995. godine predstavljena je linija za mlade žene Blugirl koja predstavlja ideal ženstvenosti vjeran duhu Blumarine branda.
Zahvaljujući visokim standardima kreativnosti i kvalitete, Blumarine trenutno uživa luksuzno pozicioniranje, što je potvrda uspjeha branda i njegove vodeće pozicije u talijanskoj modi, osobito u posljednjih nekoliko godina kad su mnoge osobe iz svijeta poznatih i slavnih počele nositi Blumarine kolekcije. Danas Blumarine ima preko tisuću prodajnih mjesta širom svijeta, od toga 90 ekskluzivnih Blumarine dućana, a ostalo su butici s više luksuznih brandova i korneri.
Tajana Tretnjak