Hrvatski brend preparativne kozmetike L'ADRIA na tržištu se pojavio prije nepunih šest mjeseci, no svojim je skromnim i transparentnim pristupom te društveno odgovornim djelovanjem osvojio srca žena diljem Hrvatske. Upravo su one, žene koje su poklonile svoje povjerenje mladom domaćem brendu, inspiracija za sljedeći dodatak „clean“ liniji za njegu lica - L'ADRIA Eye cream.
L'ADRIA Eye cream (launching cijena 149 kn, redovna cijena 209 kn) u svojoj bogatoj kremastoj teksturi čuva tajnu dubinske njege inspirirane ljepotama Jadrana, čiji je fokus ovoga puta stavljen na lijepu i nježnu, no iznenađujuće otpornu mimozu. Baršunasto kremasti dodir njegujućeg cvijeta mimoze uronjenog u obnavljajući maslinov skvalan pomaže obnoviti barijeru kože za dugoročan osjećaj hidratacije i ugode.
Obožavatelji make up-a posebice znaju prepoznati vrijednost okoloočne kreme u svojoj rutini njege, no osim proizvoda za dubinsku hidrataciju kože željeli su ponuditi jednu kremu koja će zadovoljiti potrebe mnogih. Naime, L'ADRIA Eye cream je sjajna, gusta, bijela krema bez mirisa koja maznom, ali nemasnom teksturom koja podsjeća na maslac zadovoljava potrebe dubinskog hranjenja i obnove okoloočnog područja tijekom noći, no dovoljno je lagana i brzoupijajuća kako bi bila osvježavajuća u dnevnoj upotrebi te, neupitno, fantastična podloga za korektor i ostali bazni makeup.
Osim što je prikladna i za osjetljive oči, štiti od isušivanja te osjećaja suhoće i zatezanja, kofeinom smanjuje natečenost, lipoaminokiselinama povećava tonus kože, adenozinom stimulira sintezu kolagena te smiruje, hidratizira i dodatno jača delikatnu kožu oko očiju algama, ekstremolitom ektoinom, betainom, bisabololom te alantoinom. Jedino što ova krema ne radi je posvjetljivanje podočnjaka, s obzirom na to da smatraju kako nijedan preparativni kozmetički proizvod to istinski ne može riješiti.
Kao i svi L'ADRIA proizvodi, Eye cream dolazi u bijelom staklenom lončiću te kartonskom pakiranju, koji su ekološki optimalne sirovine za recikliranje, a prikladna je za sve tipove kože, za zrelu, mladu, pa i onu najosjetljiviju jer ne sadrži mineralna ulja, PEG i polisorbate, fenoksietanol, parfem i eterična ulja.
No osim novog proizvoda prema želji njihovih kupaca, htjeli su dati od žene ženi i stvoriti sinergiju nesebičnog darivanja u ovo neočekivano, anksiozno i krizno vrijeme pandemije bolesti COVID-19. Naime, simboličnih deset kuna od svakog prodanog lončića L'ADRIA Eye cream ići će Udruzi žena oboljelih i liječenih od raka SVE za NJU.
Usred mjeseca borbe protiv raka dojke prisjećamo se statistike koja nas podsjeća na bitnost pregleda kao prevencije; od raka dojke u prosijeku godišnje oboli više od 2700 žena i po pojavnosti je na prvom mjestu. Rak vrata maternice treći je najčešći rak žena u dobi od 30 do 49 godina (iza raka dojke i štitnjače), a godišnje oboli oko 300 žena iako se radi o karcinomu koji je preventabilan. Upravo zato, suradnja sa SVE za NJU je kontinuirana i služit će kao pomoć radu udruge i njihovim aktivnostima, a brend L'ADRIA obvezuje se redovito progovarati o važnosti pregleda i prevencije karcinoma, posebice raka vrata maternice čiji zaštitni znak je upravo cvijet mimoze.