Nakon što se danska riječ (i filozofija stila i načina življenja) hygge munjevitom brzinom proširila svijetom, sada postoji novi pojam po kojem je zadovoljstvo živjeti.
Švedska riječ (i način života) lagom, ne može se prevesti samo jednom riječju. Ona znači - niti previše, niti premalo. Već baš onako i koliko treba.
Lagom je švedski etos koji naglašava važnost zadovoljstva, pravednosti i ravnoteže u svim životnim aspektima. U osnovi, lagom način života znači cijeniti ono što imamo i prepuštanje uživanju u onome što nas raduje – ali umjereno. A to se može preslikati na sva područja u životu – uređenje doma, posao, odnose s ljudima, kozmetičku rutinu...
U današnje vrijeme preplavljeni smo odabirima i mogućnostima zbog čega nam je ponekad teško odlučiti se za jednu opciju. No, zašto birati kad to ne moramo? Ne morate biti klasične ili moderne, tihe ili glasne, ženstvene ili snažne: možete biti oboje, bez da se ograničavate.
Sve je u ravnoteži, a to dobro znaju Šveđani koji su za ovo smislili riječ lagom koja označava sretnu sredinu, ono mjesto kada je sve "baš kako treba", izbor u kojem se ne treba birati.
Upravo je lagom u samom središtu poznatog švedskog brenda Barnängen, čije ime u doslovnom prijevodu znači „dječja cvjetna poljana“. Time pokazuju duboku i snažnu povezanost s prirodom, nešto što se u razvijenim skandinavskim zemljama tradicionalno njeguje i cijeni.
Osnovan u Stockholmu prije 150 godina, toliko je bio omiljen da je od 1876. službeni dobavljač kraljevskog dvora. Danas, Barnängen i dalje spaja sastojke nadahnute Skandinavijom i švedskom estetikom u razvoju proizvoda za njegu tijela koji uistinu odražavaju lagom. Snagu izvlače iz prirode, spajajući sastojke nadahnute sjevernim krajevima Europe kao što su močvarna jagoda, breza, hrast i bazga sa dermatološki testiranim i blagim formulama za posebnu njegu kože.
Savršena ravnoteža - ni premalo, ni previše, već baš onako kako treba biti. Takvi su ovi proizvodi – nisu niti premasni, niti previše suhi, niti prebogati niti prelagani – tekstura ovih kozmetičkih proizvoda baš je kako treba. Pakiranje je mješavina tipične skandinavske umjerenosti s ponešto cvjetnih detalja – niti previše ženstveno, niti previše jednostavno. I ovdje se prepoznaje njihov predivno balansirani koncept.
Hranjivi, a opet lagani, okrepljujući koliko i opuštajući, nježni koliko i intenzivni – i sada su dostupni na našem tržištu! Zato se samo prepustite lagom filozofiji - to bi vam moglo promijeniti cijeli život.