dm-drogerie markt i marka Pantene ponovno zajednički provode kampanju ''Budi jaka'' uz podršku zaštitnog lica kampanje Ive Balaban. Kampanjom se želi djeci oboljeloj od malignih bolesti pomoći u dobivanju vlasulje od prirodne kose. Cilj kampanje je vratiti djeci samopouzdanje i podržati ih u najvažnijoj borbi.
Iva Balaban, uspješna poduzetnica i osnivačica internetskog portala www.journal.hr, prošle je godine donirala kosu za izradu vlasulja te time pokazala svoju podršku djeci oboljeloj od malignih bolesti. Pritom je svima poručila:
''Rezanje dijela kose simbolična je gesta kojom želim pozvati sve koji se mogu uključiti da kampanju ''Budi jaka'' podrže kupnjom proizvoda Pantene u trgovinama dm-a. Ovo je najmanje što možemo učiniti kako bismo djeci pružili podršku. Lijepa i snažna kosa važna je svima nama, a djeci će vratiti barem dio samopouzdanja potrebnog da hrabro nastave svoju svakodnevnu borbu s teškim okolnostima koje su ih zadesile.''
Kako bismo im vratili snagu i samopouzdanje ponovno vas pozivamo da nam se pridružite u humanitarnoj kampanji ''Budi jaka''. I ove godine za svaki kupljeni proizvod u dm-u, Pantene će donirati sredstva udruzi Kosa ljubavi u fond za izradu vlasulja od prirodne kose. Time i vi možete sudjelovati u ohrabrivanju i uveseljavanju ovih mališana!
Do sada u Hrvatskoj nisu bile dostupne vlasulje od prirodne kose prilagođene djeci. Vlasulje od umjetnih materijala često kod djece izložene agresivnom liječenju izazivaju dodatne poteškoće poput iritacije kože. A zbog cijene koja se kreće oko pet tisuća, mnogim je roditeljima vlasulja od prirodne kose velik trošak.
U cjelokupnoj dosadašnjoj akciji prikupljeno je čak 12.000 kom repova kose. 20 vlasulja je napravljeno i donirano. Trenutno se još 30 djece nalazi na listi čekanja za izradu vlasulje od prirodne kose. Svoju novu i drugačiju frizuru iščekuju s nestrpljenjem.
Tvrtka Procter&Gamble i ovom kampanjom potvrđuje svoju predanost društveno odgovornim projektima u sredinama u kojima je prisutna. Pantene u SAD-u provodi sličnu kampanju u kojoj se izrađuju vlasulje od prirodne kose za žene oboljele od malignih bolesti, a kampanju je podržala i mlada glumica i pjevačica Selena Gomez.
Više detalja o kampanji možete pronaći na dm stranici: www.dm-drogeriemarkt.hr/budijaka.