Illamasqua - profesionalni make up u Zagrebu

Proglašen najznačajnijim make up brandom u zadnjih 20 godina, strastveni britanski brand Illamasqua donosi profesionalni make up u Zagreb

Illamasqua - profesionalni make up u Zagrebu

Zagreb se po prvi puta našao na kreativnom putu najoriginalnijeg make up branda današnjice pod imenom Illamasqua. Sve zaljubljenike u umijeće šminkanja Illamasqua će razmaziti svojim prozvodima u prvom brand storeu u samom središtu Zagreba, na Cvjetnom trgu. Apsolutno očaravajuća ponuda boja, pigmenata i tekstura stvorena je za sve koji svoju osobnost dodatno naglašavaju kvalitetnom šminkom.

Svoje oduševljenje Illamasqua brandom pokazale su i mnoge hrvatske poznate dame na otvorenju storea na Cvjetnom trgu. TV voditeljice Antonija Stupar Jurkin, Renata Sopek, Fani Stipković, Ines Preindl i Mia Kovačić, dizajnerice Anamarija Asanović, Aleksandra Dojčinović i Đurđica Vorkapić, pjevačica Ivana Husar Mlinac, glumice Marija Borić i Judita Franković, manekenke Iva Jerković, Martina Čular i Antea Kodžoman među prvima su imale ekskluzivan uvid u nove kolekcije Illamasqua kozmetike te iz prve ruke saznale koji su novi trendovi u svijetu make upa.

Image


Aleksandra Dojčinović


„Ovaj brand koristim već negdje godinu dana i baš sam sretna što su došli u Hrvatsku. Jako me to razveselilo. Mislim da iza većine poznatih imena stoji vrhunska kvaliteta i da cijena, što se tiče kozmetike, često opravdava kvalitetu“, rekla je hvaljena dizajnerica Aleksandra Dojčinović na otvorenju.

Image


Antonija Stupar Jurkin


„Naravno uvijek gledam da kupujem kvalitetniju kozmetiku, pogotovo preparativnu, a dekorativnu kako što, ovisi koji proizvod mi dobro stoji. Neki proizvod može biti strašno razvikan, a meni ne paše, tako da mi marka ne znači puno. Imam problematičnu kožu pa su mi jako bitne kreme za lice, jako pazim na to, ne paše mi svaka krema“, rekla je voditeljica Antonija Stupar Jurkin te dodala: „Privatno doma se ne šminkam, ali kad negdje idem nanosim barem maskaru, korektor i rumenilo. Obožavam rumenila i sjenila, volim isprobavati razne boje. Do sad nisam koristila Illamasqua kozmetiku, ali veselim se da ću je isprobati“.


Image


Fani Stipković i Iva Jerković


„Volim se našminkati kad idem van, a u slobodno vrijeme pokušavam biti bez šminke, da ne ostarim prije vremena. Nikad mi se nije dogodilo da odem spavati bez skidanja šminke. Kad dođem doma prvo što napravim je da skinem šminku. Što se tiče šminkanja, volim klasičan izgled, smokey eyes, crveni ruž, crna maskara“, rekla je Iva Jerković. „Kad sam bila mlađa nisam se baš razumjela u kreme pa sam mislila da ime prodaje kvalitetu, ali sad koristim kreme iz ljekarne ili od kozmetičarke. Nisu to neke skupe kreme nego dosta pristupačne, a puno su mi bolje od nekih marki. Krema mi ne ovisi o imenu nego koristim ono što mi odgovara“, dodala je Iva.


Image


Joseph Corré i Tomislav Matusinović


Otvaranje novog kozmetičkog središta Zagreba uveličali su i strani gosti. Joseph Corré, izvršni direktor branda, kao sin dizajnerice Vivienne Westwood i Malcolma McLarena već je u djetinjstvu izbliza upoznao magiju modne industrije. Odrastanje na londonskoj alternativnoj sceni te devetogodišnje stažiranje u kompaniji Vivienne Westwood uz urođenu kreativnost pridonijeli su da 1994. realizira ideju o brandu luksuznog donjeg rublja nazvanom Agent Provocateur s kojim kao kreativni direktor 2008. godine ulazi u uži izbor za Best Designer Brand na prestižnom British Fashion Awards te je ujedno proglašen „najboljim modnim brandom“. Sredinom 2009. godine napušta Agent Provocateur i pridružuje se Illamasquinu kreativnom timu te postaje izvršni direktor.


Image


Ovaj brand noći, koji ohrabruje i muškarce i žene da istražuju svoj alter ego, plijeni pažnju u Londonu od prvog dana svojeg lansiranja u prosincu 2008. Illamasqua potiče samoizražavanje i nagrađuje individualnost kako bi uhvatila maštovitost svakoga tko želi istaknuti svoj stil kroz šminku. Kao zapanjujući spoj kultura, Illamasqua u sebi sadrži Kryolanovo naslijeđe i proizvodno znanje, kreativnost i stručnost Illamasquina umjetničkog tima u kojem se nalaze vodeći svjetski vizažisti. Proizašla iz spontanog miksa utjecaja: od korijena u mračnoj i zabranjenoj underground sceni Berlina 1920-ih do bogate baštine u proizvodnji filmske i kazališne šminke, Illamasqua svoju inspiraciju crpi iz alternativne scene za koju je samoizražavanje glavni oblik komunikacije.


Image


Illamasqua je šminka noći, proizvod visoke kvalitete koji vas pompozno uvodi u visoko društvo. Ona je čvrst i jasan stav. Simbol tolerancije i slavljenje posebnosti. Samouvjerena izjava o sebi i vlastitoj osobnosti. Ona se usuđuje biti drukčija i izazivati ustaljene trendove.

Tajana Tretnjak