U svakoj ženi postoji snaga da se osjeća lijepom, samopouzdanom i da u svakodnevnom životu zrači tim osjećajima, pokazalo je prvo takvo istraživanje koje je proveo Dove. Provedeno je kao odgovor na alarmantan podatak da se 80% žena osjeća anksiozno kada razmišlja o svom izgledu. Istraživanje pokazuje kako pravo stanje uma i pozitivno doživljavanje sebe i svijeta može osloboditi snagu ljepote koja se krije u svakoj ženi. Rezultati su zabilježeni u kratkom filmu Dove:
Patches na http://www.youtube.com/user/dovehr
Istraživanje je vodila psihologinja i najprodavanija autorica New York Timesa, Dr. Ann Kearney-Cooke (savjetnica, dr. psihologije) koja je trideset godina provodila znanstvena istraživanja vezana uz žensku predodžbu o svom tijelu i samopoštovanje.
Tijekom eksperimenta Dr. Kearney-Cooke pozvala je sudionice da nose posebne “flastere ljepote” tijekom dva tjedna što će im pomoći da se osjećaju ljepšima. Sudionice su također pozvane da bilježe svoja iskustva promjena u svakodnevnom životu kroz period od dva tjedna. Sve su se žene složile da im je nošenje “flastera ljepote” pomoglo da povećaju samopoštovanje i promijene svoje živote na načine o kojima nisu ni sanjale.
Po završetku istraživanja otkriveno je da “flaster ljepote” ne sadrži ništa te da njegova snaga leži u tomu da žene vjeruju da su lijepe, a to je utjecalo na to da se zaista tako i osjećaju.
“Kada se žena osjeća lijepom, zrači srećom i samopouzdanjem što usmjerava njezin život na nove, važne načine,” rekla je Dr. Kearney-Cooke. “Mnoge žene se bore da osvijeste svoju vlastitu ljepotu što ozbiljno utječe na njihove svakodnevne aktivnosti.” Ovaj vrlo važan eksperiment osmišljen je kako bi pokazao da je ljepota stanje uma te da osjećaj ljepote dolazi iznutra.
Ljepota je stanje uma
Kroz Dove: Patches spot postaje jasno kako nisko samopoštovanje utječe na mnoge aspekte ženinog života. Kako žena postaje samouvjerenija u svoj izgled, njeni odnosi s ljudima doslovno procvjetaju, a njihov pogled na svakodnevne aktivnosti postaje mnogo optimističniji. Jedna od žena koje su sudjelovale rekla je kako je osjećala sram zbog svojih ruku te je uvijek izbjegavala odlazak u shopping. Nekoliko dana nakon što je počela s Dove eksperimentom, počela se osjećati ljepšom te je prvi put pozvala kćerku da je prati u shoppingu. Provele su nezaboravan dan, a ona je probala haljine u kojima se dotad nije mogla ni zamisliti. Dove se nada da će sve priče iz Dove: Patches spota poslužiti kao vrijedni primjeri te potaknuti žene da razviju jači unutarnji osjećaj ljepote.
Svakodnevno čujemo od tisuća žena kako njihov odnos prema vlastitoj ljepoti utječe na njihovo samopoštovanje i sreću. Kroz Dove: Patches spot pokazali smo kako pozitivno razmišljanje i otvorenost mogu pomoći ženama da se osjećaju ljepšima i nadamo se da će ih to potaknuti da promijene sliku koju su dosad imale o sebi.
Dove poziva sve žene da stvaraju svijet u kojem je ljepota izvor samopouzdanja, a ne tjeskobe. Kada žena izgleda i osjeća se lijepom, tada je i sretnija, a Dove smatra kako je njen osjećaj ljepote važan kao inspiracija za sljedeću generaciju. Brand ima cilj doprijeti pozitivnim utjecajem na 15 mlijuna djevojki programom samopoštovanja do kraja 2015. godine te je do danas dosegao više od 12 milijuna mladih žena.
Pogledajte Dove: Patches spot na YouTube.com/dovehr i pridružite se razgovoru na #ljepotaje
Novo društveno istraživanje pokazuje unutarnji sukob žena u doživljavanju svoje ljepote