Stoga se mirisi, kao i ljudi, mogu podijeliti po osnovnim karakternim crtama. Glavne skupine mirisa su cvjetni, drveni, slatki i orijentalni. Cvjetni se mirisi preporučuju osobama koje su ženstvene i vole naglašavati seksipil. Slatki mirisi namijenjeni su ljudima vrckavog i razigranog duha. Orijentalni su namijenjeni mističnim i izrazito senzualnim osobama. Drvenaste zbog njihove težine najčešće nose osobe snažnih, dominantnih karaktera.
Francuskinje imaju izreku da se bez parfema osjećaju kao da su gole. A razlog je u tome što je u njihovu kulturu identiteta usađena potreba za pokazivanjem karaktera kroz olfaktivno iskustvo.
Što zapravo dokazuje da su mirisi zaista treća dimenzija našeg duha, doslovno utječu na naše raspoloženje i svakodnevni život. A ako sami biramo svoj idealan miris, onda možemo živjeti u svom filmu cijeli dan. Ili noć.
Pravi ili pogrešan miris mogu djelovati na naše osjećaje, a da toga možda nismo ni svjesni stoga mirise birajte prema svom karakteru ili karakteru osobe kojoj možda ovog Božića želite pokloniti jedan pod borom. Upravo zato smo vam pripremili ovaj detaljan vodič kroz mirise i karaktere kojima pašu po cijeni do 300 kuna, sve što trebate nakon što pročitate ovaj vodič je otići u dm ili dm online shop i odabrati idealni!
Mi smo vam pripremili vodič kroz top 6 mirisa za muškarce i žene iz dm-a s kojima ne možete pogriješiti ako ih poklonite za Božić, a uz svaki smo vam pripremili i detaljan opis karaktera kojem paše. Dobra vijest je i to da božićna promocija u dm-u vrijedi od 1.12.2022. do 24.12.2022 i u tom period ostvarite 20x više bodova na kupnju 2 ili više mirisa.
Bez obzira kupujete li mirise u dm dućanima ili dm online shop, osim što su idealan poklon koji možete kupiti i u zadnji trenutak, ostvarit ćete dodatne bodove!
TOP 6 PO IZBORU PASIONIRANIH LJUBITELJA MIRISA
Guess, Seductive Noir women edt, 30 ml, 169,90 kn (22,55 €)
Toaletna voda za žene koja se nalazi u cvjetnoj skupini mirisa. Ovaj miris više naginje modernim alfa ženama koje znaju što žele, ali su uvijek otvorene za nove ideje. Guess Seductive Noir namijenjen je trendsettericama i modnim zaljubljenicama, a to se vidi i kroz njegov sastav. U gornjim notama su bergamot, kadulja i božur, u srednjim su pak đurđevak, iris i jasmin sambac dok su u baznim notama vanilija i haitski vetiver. A baš kao i haitski vetiver, biljka koja raste jedino na Haitiju i odolijeva izazovnoj okolini, ovaj miris osmišljen je za one žene koje odolijevaju svim izazovima i sebe znaju staviti na prvo mjesto.
Tip mirisa: za večernji izlazak
Furla, Irresistibile woman edp, 30 ml, 229,90 kn (30,51 €)
Parfemska voda koja je modelirana po karakteru suvremene žene. Spada u cvjetne mirise koje preferiraju razigrane i komunikativne osobe radoznale prirode. A to dokazuje i njegova osebujna kompozicija mirisa. U gornjim notama je bijela frezija, prekrasan cvijet naranče te samozatajni ljiljan. U srednjim notama su postojana tri cvijeta: ljubičica, tuberoza i bijela kamelija dok mu se suvremenost, jednako kao i otvorenost karaktera, osjete u baznim notama ambroksana, čempresa i svijetlog drveta. Ovaj parfem krojen je po karakteru žene koja zna što želi u životu. I ne oklijeva na putu prema svojim ciljevima, spontana je i vedra te omiljena u društvu.
Tip mirisa: za dnevni izlazak
Calvin Klein, Euphoria edp, 30 ml, 269,90 kn (35,82 €)
Ova parfemska voda za žene spada u cvjetno-orijentalne mirise te je idealna za damski tip žena, one koje istovremeno odišu senzualnošću i profinjenošću. U gornjim notama se nalazi šipak, u srednjim notama su vrlo damski orhideja i lotus dok se senzualnost skriva u baznim notama koje čine mošus, ljubičica i jantar. Tri epiteta opisuju tip žena kojima paše ovakav miris: tajanstvena, provokativna i uzbudljiva. Ovaj parfem idealan je za žene koje znaju koliko su seksi, dominiraju prostorom i društvom u kojem se nalaze, a pri tome nisu napadne nego suptilno provokativne.
Tip mirisa: za večernji izlazak
Bruno Banani, Magic Man edt, 30 ml, 139,90 kn (18,57 €)
Ova toaletna vodica za muškarce idealan je izbor za muškarce koji odišu elegancijom. Spada u kombinaciju drvenasto-cvjetnih mirisa zbog čega paše društvenjacima, muškarcima otvorenog duha i karizmatičnog karaktera. Otvorenost se ističe gornjim notama muškatnog oraščića, kardama, tamjana i crnog papra, srednjim notama odiše kakao drvo, ciklama, baršunasto cvijeće i pekan dok su mu bazne note drvene, a pačuli i jantar daju mu dominantnost. Ovaj miris je kao stvoren za samouvjerene muškarce koji još nisu zaboravili kako se nasmijati. Odišu samopouzdanjem, stilom, ali i karizmom. Njihov osmijeh zasigurno je zarazan.
Tip mirisa za: dnevni izlazak
Ralph Lauren, The Big Pony Collection 1 for men edt, 100 ml, 199,90 kn (26,53 €)
Ova toaletna voda za muškarce spada u drvene aromatične mirise koji u gornjim notama imaju lubenicu i mandarinu, a u srednjim krastavac i pačuli dok su u baznim notama bosiljak i mahovina. Ovu toaletnu vodu nose opušteni muškarci s izraženim karakterom koji su simpatični, nasmijani i omiljeni u društvu.
Miris počinje djelovati kroz aromatičnu eksploziju bergamota, limete i grejpa. Srce Ralph Lauren the Big Pony 1 mirisa čini dodatak svježeg, vodenog aspekta bosiljka, lavande i krastavca dovršen drvenom esencijom cedrovine s teksturom sirovog ekstrakta hrastove mahovine. Ova uzbudljiva kombinacija muževnih, ali I svježih mirisa idealna je za sportske tipove alfa mužjaka koji imaju stila, kako u odijevanju tako i u komunikaciji i prezentaciji.
Tip mirisa za: dnevni izlazak
Jimmy Choo, Man Blue edt, 50 ml, 279,90 kn (37,15 €)
Ova toaletna voda za muškarce u svojim baznim notama ima sandalovinu, vaniliju, pačuli i vetiver, a zbog toga je savršen za muškarce koji odišu samopouzdanjem i magnetskom privlačnošću. Spada u drvenasto-aromatične mirise i zato je idealan za dominantne muškarce koji su karizmatični, a u društvu rado viđeni. U svojim visokim notama sadrži kadulju, crni papar i bergamot, dok su srednje note ananas, jabuka, čempres i koža zbog čega izražava osebujnost karaktera muškarca koji ga nosi. Ovaj miris idealan je za muškarce koji zavode svojom pojavom, možda su samozatajni, ali se zato u njima skriva impresivna osobnost.
Tip mirisa za: večernji izlazak
Naravno, dm nudi mnoštvo drugih parfema i toaletnih te parfemskih voda koje možete provjeriti klikom na dm online shop, a ako želite nešto iz šire ponude u nastavku vam donosimo i generalni vodič kroz odabir mirisa!
VODIČ KROZ MIRISE
CVJETNI
Cvjetna grupa je najstarija mirisna grupa jer su ljudi od starih vremena željeli mirisati na cvijeće, kažu stručnjaci. Ako volite su vam proljeće i ljeto najdraža godišnja doba, vrlo vjerojatno birate baš ovakve mirise. Takvi mirisi su izrazito ženstveni i živahni, a mogu biti i tihi i izražajni.
Ovu grupu preferiraju razigrane i komunikativne osobe radoznale prirode. Vječni su optimisti, žele da svima bude dobro i popularni su u društvu. Ljubavni život korisnica cvjetnih mirisa je prepun romantike.
DRVENI
Drvenasti mirisi su topli, zemljani mirisi. Drvenasti obično u srednjim notama sadrže sandalovinu ili pačuli. Slatkoća mirisa je smanjena dodavanjem cedrovine, odnosno vetivera. Ponekad sadrže čak i citrusne ili začinske note. Ljudi koji vole prirodu i svoje slobodno vrijeme provode vani zasigurno će svoj miris pronaći među takvim mirisima.
SLATKI
Osobe koje vole prirodu i njezine nametljive arome najčešće posežu za jačim i oporim mirisima. Duge šetnje prirodom u jesen, miris čistog zraka i lišća samo su neke od stvari u kojima uživaju.
U ljubavi najviše vole slobodu i to traže od svog partnera. Ambicioznost i velikodušnost osobine su kojima zrače i to očekuju zauzvrat. Slatke mirise vole samosvjesne i kreativne žene koje vole neobične stvari i ne boje se to pokazati.
ORIJENTALNI
Osobe koje nose orijentalne mirise jako su odvažne i vole ostaviti snažan prvi dojam. Obožavaju ih tajanstvene i senzualne žene, a mala doza flerta njihovo je omiljeno oružje. Ljubiteljice ovakvih mirisa, iako kokete, lako bivaju povrijeđene i brzo se zatvaraju. Površnost i prosječnost osobine su koje ih odbijaju.
Sadržaj nastao u suradnji sa dm-om!