Parfemi su slaba točka mnogih žena, pa ne čudi stoga da veliki brendovi svake godine pokušavaju na tržište izbaciti barem jedan novi parfemski hit sa svojim potpisom. Iako to nekima i pođe za rukom, rijetko koji novi miris može se mjeriti s nekim od legendarnih parfema nastalih u 20. stoljeću. Već 1920. počeli su nastajati parfemi koje i dan danas jako rado nosimo. Neodoljivo mirisni, dugotrajni i senzualni - legendarni parfemi desetljećima dokazuju kako su prava remek-djela.
Kako bi i ti znala u koje parfeme investirati, donosimo ti listu deset mirisa koji baš nikada ne izlaze iz mode. Od trenutka u kojem su nastali do danas, ne silaze s lista najpopularnijih ženskih parfema svijeta, a mi im se uvijek rado vraćamo.
Od Chanela No 5. do Light Blue, odaberi jedan od ovih mirisa za sebe i uvjeri se i sama kako s ovim mirisima jednostavno nema greške.
"J'adore", Dior - 100 ml, 900 kn
Moderni, glamurozni parfem nastao je 1999. godine. Sladak, ali lagan, blago oštar cvjetni miris sa svježinom mandarine u visokoj noti, jasminom, šljivom, orhidejom i ružom u srcu te sa štirom, mošusom i kupinom u tragu. Postao je nevjerojatno popularan, zbog čega je dobio nekoliko varijacija u raznim koncentracijama.
"Chloé Eau de Parfum", Chloé - 50 ml, 399 kn
Poseban, senuzalan i profinjen miris za sve prilike i za sva godišnja doba. "Chloé" je odličan spoj cvjetova koji uključuju božur, liči i freziju u visokim notama, ružu, magnoliju i đurđicu u srcu iznad baze od cedrovine i ambera.
Chanel N°5 - 100 ml, 1364 kn
Parfem s velikim P. Legenda među parfemima. Flakon pun luksuza. To je parfemska voda Chanel N°5, najpoznatiji parfem svih vremena, kojeg je obožavala i slavna Marilyn Monroe. Iako je na tržištu već desetljećima, još uvijek nema ozbiljniju konkurenciju zato što kvaliteta, stil i ženski šarm nikada neće izaći iz mode. U visokim notama su aldehidi, bergamot, limun, neroli, ylang-ylang, u srcu su kompozicije jasmin, ruža, đurđevak, iris, a u bazi su vetiver, sandalovina, vanilija, amber i pačuli.
"Light Blue", Dolce&Gabanna - 50 ml, 297 kn
Jedan od glavnih sastojaka toaletne vode je sicilijanski cedar, čije note prožimaju čitavu mirisnu kompoziciju. U uvodu ga dopunjuju iskričave note jabuke i nježnog zvončića. U srcu mirisa skrivena je kitica složena od dekadentnog jasmina i nježne bijele ruže, oživljene svježinom bambusa. Note aromatičnog drveta limuna se u bazi isprepliću sa životinjskim mošusom i senzualnim notama jantara.
"5th Avenue", Elizabeth Arden - 30 ml, 95 kn
5th Avenue je moderna američka klasika koja u sebi sadrži kulturu i luksuz, stil i energiju 5th Avenue u New Yorku. 5th Avenue simbolizira iznenađujući novi imidž klasične elegancije branda Elizabeth Arden, namijenjen za ženu jedinstvenog stila. Gornje note parfema čine jorgovan, lipovo cvijeće, magnolija, mandarina i bergamot. U srcu je bugarska ružičasta ljubičica, ylang-ylang, jasmin, indijska tuberoza, breskva, karanfil i muškatni orah. U bazi su amber, mošus, sandalovina, iris i vanilija.
"Opium", Yves Saint Laurent - 50 ml, 562 kn
Četvrti najpopularniji parfem svih vremena. Orijentalnu začinsku harmoniju ovog provokativnog i opojnog mirisa čine mandarina, jasmin, karanfil i vanilija. Parfem je izazivao kontroverze zbog svog imena koje je razljutilo Kineze koji žive u SAD-u. Tražili su da im se Laurent, koji je ime smislio sam, ispriča zbog nepoštivanja kineske povijesti i problema između Kine i SAD-a i da pronađe drugo ime. Sve je rezultiralo time da je "Opium" postao jedan od najprodavanijih parfema u povijesti
"Shalimar", Guerlain - 90 ml, 695 kn
Ženska parfemska voda Guerlain Shalimar utjelovljenje je žudnje i vječne ljubavi te kombinira nježne i izražajne elemente sa savršeno profinjenim učinkom. Gornje note počivaju na svježem valu cvijeća i bergamota, s kojim se kasnije miješaju mirisi ruže, jasmina i perunike. Na kraju će se zemljane note tonka-graha i egzotične mahune vanilije pobrinuti za savršeno stapanje sastojaka u skladnu cjelinu.
"L'eau d'Issey", Issey Miyake - 50 ml, 303 kn
Kako ga je sam Issey Miyake opisao, ovaj je parfem "čist kao izvorska voda", a u sebi objedinjava hladne kapljice vodopada, aromu cvijeća i mirise proljetne šume. "L'eau d'Issey" je cvjetno-vodeni miris sa prozračnim notama lotusa, frezije, ciklame i sočne dinje. Srednje note božura, đurđevka i karanfila otkrivaju karakter parfema. Završna bazna nota je elegantna drvena s cedrovinom, sandalovinom, mošusom i amberom.
"CK One", Calvin Klein - 100 ml, 169 kn
Parfem se otvara izrazitim notama sočne mandarine, papaje, svježeg bergamota i limuna. Cvjetno srce mirisa oživljava harmonija ljubičice, jasmina, đurđice i ruže kojem nježni začinski podton dodaje muškatni oraščić. Baza cijele mirisne kompozicije je senzualna kombinacija životinjskog mošusa, cedra i ambre.
"Classique", Jean Paul Gaultier - 50 ml, 321 kn
Note ruže zavode u visokim notama, sofisticirana orhideja dominira ritmovima srca parfema i drvenih akorda, dok vanilja miluje u donjim notama parfema. Atraktivna je i ambalaža parfema - bočica u obliku ženskoga tijela u zlaćanoj metalnoj ambalaži.