Organizacija Ženska soba u subotu 10.03.2012. u sklopu nacionalne kampanje protiv nasilja nad ženama „Sigurno mjesto - U tri klika biraj život bez nasilnika“ organizirala je na zagrebačkom Cvjetnom trgu druženje s građanima te je zajedno s dizajnerom Ivicom Skokom predstavila prigodnu, aktivističku majicu „Alergičan na nasilje“ by Skoko, koju je za potrebe kampanje dizajnirao Ivica Skoko.
Majica se i prodavala na info štandu Ženske sobe, a građani su kupnjom majice mogli podržati buduće aktivnosti u sklopu kampanje „Sigurno mjesto – U tri klika biraj život bez nasilnika“ u sklopu koje je nedavno pokrenuta prva web stranica za žene žrtve nasilje u Hrvatskoj – www.sigurnomjesto.hr, a koju je u nešto više od dva tjedna posjetilo već preko 9 tisuća ljudi. Na informativnom štandu Ženske sobe okupili su se i volonteri koji su tijekom dva sata koliko je akcija trajala podijelili više tisuća letaka, a akciju su podržali i popularni kuhari i natjecatelji prošle sezone kuharskog tv realityja MasterChef – Matija Nikolić, Vedran Beg, Ljubo Matulin i Davor Šreng. Oni su uz podršku zagrebačkog restorana “Kaptolska klet” koji im je donirao namirnice u restoranu “Kaptolska klet” ispekli male zalogaje i kolačiće koje su građani također mogli kupiti i tako podržati kampanju Ženske sobe. Uz ovaj kuharski tim, timu Ženske sobe na Cvjetnom trgu pridružila su se i mnoga poznata lica koja sudjeluju u kampanji – pjevač Luka Nižetić, radijske voditeljice Sonja Šarunić i Irina Čulinović, glumica Ksenija
Marinković, glazbenik i kipar Žan Jakopač, predsjednica Udruga za školovanje pasa vodiča Mira Katalenić, sutkinja Visokog prekršajnog suda Branka Žigante Živković i mnogi drugi podržavatelji i podržavateljice.
Majicu „Alergičan na nasilje“ građani i dalje mogu naručiti u Ženskoj sobi putem e-maila: zenska.soba@zenskasoba.hr i tako podržati kampanju.
U subotu je Ženska soba s dizajnerom Ivicom Skokom predstavila prigodnu, aktivističku majicu