Roses Fashion Outlet otvara vrata 8. studenog

Uz autocestu Zagreb - Krapina otvara se prvi outlet centar u Hrvatskoj

Roses Fashion Outlet otvara vrata 8. studenog

U Svetom Križu Začretju, uz autocestu A2 Zagreb - Krapina (izlaz 4 / Sveti Križ), 8. studenoga otvara se Roses Fashion Outlet, prvi i najveći outlet centar u Hrvatskoj. Od mnoštva brandova – njih preko sto - svakako vrijedi izdvojiti one koji će ekskluzivno biti prisutni u Roses Fashion Outletu, poput Sisleyja, Benettona, Pume, Tommyja Hilfigera, Ralph Laurena, Max Mare, Manga, Timberlanda, Diesela, a neće izostati niti Armani, D&G, Versace, Tom Tailor, Lacoste, Calvin Klein i mnogi drugi. To je samo dio ponude vrhunskih trgovačkih marki u osamdesetak trgovina s trajnim sniženjima od 30 do 70 posto. Outlet je osigurao više od 2000 parkirališnih mjesta, a radit će od ponedjeljka do nedjelje, od 10 do 21 sat.

Investitor, austrijska Dayland Grupa, je u prvu fazu projekta uložio oko 30 milijuna eura i otvorio oko 1000 radnih mjesta, a na jesen 2010. u sklopu druge faze širenja uz dodatnu investiciju od oko 20 milijuna eura otvorit će se novih 45 trgovina. Projekt je izveden u obliku "Village Stila" s gradskim zidinama, a središnje teme su voda i različiti stilovi gradnje koji odražavaju tradicijom bogatu povijest regije između Jadrana i Alpa. Elementi kao što su stupovi, lukovi, tradicionalni cigleni krovovi, mostovi, rijeke i mala jezera stvaraju poseban ambijent. U različito oblikovanim kućama smješteni su brojni restorani i kafići, a posebnost je i dječje igralište površine 1000 četvornih metara.

Image

Uz najbolje svjetske brandove i stalna sniženja, prednost Roses Fashion Outleta je svakako i izvanredan prometni položaj, tik uz glavnu prometnu os između Jugoistočne i Srednje Europe. Prema centru gravitira oko 2,6 milijuna stanovnika, pa se tako osim hrvatskih, očekuje i iznimno visok priljev kupaca iz Slovenije, Austrije i  Mađarske, te Bosne i Hercegovine. Za kupce iz zemalja Europske unije osiguran je i povrat poreza.

Kao prvi i najveći outlet centar u Hrvatskoj, Roses je na samom početku projekta privukao veliki interes zakupaca, svjetskih top brandova, a u prilog tome dovoljno govori činjenica da je mjesec dana prije otvorenja čak 96 posto prostora već bilo zakupljeno. Upravo stoga investitori su se bez odlaganja odlučili na proširenje centra za još ugodnije i isplativije kupovanje.