Rasprodane ulaznice za Tuborg Green Fest 09

Rasprodan koncert Depeche Mode

Rasprodane ulaznice za Tuborg Green Fest 09

Sve festivalske ulaznice su rasprodane. No, Tuborg je za fanove organizirao nagradnu igru tijekom koje je moguće osvojiti 650 ulaznica, a svim će posjetiteljima Tuborg Green Festa 09 omogućiti i besplatan gradski prijevoz.

U prodaju je 15. listopada prošle godine pušteno 18.323 ulaznice za Tuborg Green Fest 09, a u nepunih je dva tjedna njih 2.000, koje su hrvatskim fanovima bile dostupne uz 10% popusta, pronašlo svoje vlasnike. Dobra se prodaja nastavila i nakon tog promotivnog perioda, tako da su sada sve ulaznice rasprodane. Vezano uz taj za hrvatsko tržište neuobičajen tempo prodaje ulaznica direktor Lupe Promotion Vladimir Ivanković je izjavio: "Vrlo smo zadovoljni odazivom hrvatskih fanova Depeche Modea. Naime, uspoređujući broj dosada prodanih ulaznica s brojkama prethodnih koncerata Depeche Modea u Hrvatskoj, možemo reći da su njihovi pokazatelji i više nego nadmašeni."

Pogledaj ispod čepa

Kada je aktivno uključen  u organizaciju nekog  glazbenog događanja, Tuborg svojim potrošačima omogućuje da kroz nagradnu igru dođu do ulaznica. Isto je napravljeno i za Tuborg Green Fest 09, a hrvatski će fanovi elektronskoga zvuka uz 650 ulaznica moći osvojiti i 10 iPoda sa zvučnicima te više od tisuću primjeraka novog CD-a Depeche Modea. Mehanizam nagradne igre vrlo je jednostavan: ispod čepova Tuborga od 0,33 i 0,55 l, s kojima  se do 11. svibnja treba javiti u Carlsberg Croatia, najsretnije očekuju oznake ulaznice, IPoda  i CD-a. Uz to instant nagrađivanje, izvlačit će se i omotnice s četiri bilo koja čepa Tuborga, poslane u koprivničku pivovaru. Objašnjavajući mehanizam Tuborgove nagradne igre, rukovoditelj premium segmenta u Carlsbergu Croatia Mario Blaić posebno je istaknuo: Veseli nas što se u Tuborgovoj nagradnoj igri mogu osvojiti ulaznice za stajaća mjesta u Areni. Na taj ćemo način onim fanovima koji nisu na vrijeme kupili ulaznicu za taj veliki plesni podij dati priliku da osvoje svoju dozu najbolje festivalske atmosfere.

Nemoj piti i voziti!

Svi će se posjetitelji Tuborg Green Festa 09  21. svibnja u Zagrebu moći,  u sklopu akcije Nemoj piti i voziti!,  besplatno koristiti javnim prijevozom ZET-a, a  uz predočenje festivalske ulaznice. Zagrebački će javni prijevoz za festivalske posjetitelje biti besplatan od 16 sati na dan koncerta do 4 sati sljedećeg jutra, pa će im Tuborg na taj način  omogućiti bezbrižnu zabavu  uz  Depeche Mode, Ladytron i MOTOR.  Osvrnuvši se na taj segment  društveno odgovornog ponašanja, direktor Marketinga Carlsberga Croatia Soren Flensborg je izjavio: Tuborg je, kao organizacijski partner ili organizator, prisutan na nekim od najvećih glazbenih događanja. Dovoljno je spomenuti Roskilde festival u Danskoj ili pak EXIT u Srbiji, ali ono što Tuborg  čini jedinstvenim pivskim brendom je aktivna organizacija Tuborg Green Festa koji u ovaj dio Europe dovodi neke od najvećih glazbenih zvijezda. No, konzumacija alkohola i zabava uvijek trebaju biti odgovorne, pa nam je uz naše glazbene projekte jednako važna i naša akcija „Nemoj piti i voziti!“. Kao i prošle godine, za Tuborg Green Fest 2009 osigurali smo besplatan javni prijevoz u Zagrebu za sve posjetitelje festivala, pa  plan za dobar provod može biti: Tuborg Green Fest, posjet nekog od klubova te siguran povratak doma.