Sve festivalske ulaznice su rasprodane. No, Tuborg je za fanove organizirao nagradnu igru tijekom koje je moguće osvojiti 650 ulaznica, a svim će posjetiteljima Tuborg Green Festa 09 omogućiti i besplatan gradski prijevoz.
U prodaju je 15. listopada prošle godine pušteno 18.323 ulaznice za Tuborg Green Fest 09, a u nepunih je dva tjedna njih 2.000, koje su hrvatskim fanovima bile dostupne uz 10% popusta, pronašlo svoje vlasnike. Dobra se prodaja nastavila i nakon tog promotivnog perioda, tako da su sada sve ulaznice rasprodane. Vezano uz taj za hrvatsko tržište neuobičajen tempo prodaje ulaznica direktor Lupe Promotion Vladimir Ivanković je izjavio: "Vrlo smo zadovoljni odazivom hrvatskih fanova Depeche Modea. Naime, uspoređujući broj dosada prodanih ulaznica s brojkama prethodnih koncerata Depeche Modea u Hrvatskoj, možemo reći da su njihovi pokazatelji i više nego nadmašeni."
Pogledaj ispod čepa
Kada je aktivno uključen u organizaciju nekog glazbenog događanja, Tuborg svojim potrošačima omogućuje da kroz nagradnu igru dođu do ulaznica. Isto je napravljeno i za Tuborg Green Fest 09, a hrvatski će fanovi elektronskoga zvuka uz 650 ulaznica moći osvojiti i 10 iPoda sa zvučnicima te više od tisuću primjeraka novog CD-a Depeche Modea. Mehanizam nagradne igre vrlo je jednostavan: ispod čepova Tuborga od 0,33 i 0,55 l, s kojima se do 11. svibnja treba javiti u Carlsberg Croatia, najsretnije očekuju oznake ulaznice, IPoda i CD-a. Uz to instant nagrađivanje, izvlačit će se i omotnice s četiri bilo koja čepa Tuborga, poslane u koprivničku pivovaru. Objašnjavajući mehanizam Tuborgove nagradne igre, rukovoditelj premium segmenta u Carlsbergu Croatia Mario Blaić posebno je istaknuo: Veseli nas što se u Tuborgovoj nagradnoj igri mogu osvojiti ulaznice za stajaća mjesta u Areni. Na taj ćemo način onim fanovima koji nisu na vrijeme kupili ulaznicu za taj veliki plesni podij dati priliku da osvoje svoju dozu najbolje festivalske atmosfere.
Nemoj piti i voziti!
Svi će se posjetitelji Tuborg Green Festa 09 21. svibnja u Zagrebu moći, u sklopu akcije Nemoj piti i voziti!, besplatno koristiti javnim prijevozom ZET-a, a uz predočenje festivalske ulaznice. Zagrebački će javni prijevoz za festivalske posjetitelje biti besplatan od 16 sati na dan koncerta do 4 sati sljedećeg jutra, pa će im Tuborg na taj način omogućiti bezbrižnu zabavu uz Depeche Mode, Ladytron i MOTOR. Osvrnuvši se na taj segment društveno odgovornog ponašanja, direktor Marketinga Carlsberga Croatia Soren Flensborg je izjavio: Tuborg je, kao organizacijski partner ili organizator, prisutan na nekim od najvećih glazbenih događanja. Dovoljno je spomenuti Roskilde festival u Danskoj ili pak EXIT u Srbiji, ali ono što Tuborg čini jedinstvenim pivskim brendom je aktivna organizacija Tuborg Green Festa koji u ovaj dio Europe dovodi neke od najvećih glazbenih zvijezda. No, konzumacija alkohola i zabava uvijek trebaju biti odgovorne, pa nam je uz naše glazbene projekte jednako važna i naša akcija „Nemoj piti i voziti!“. Kao i prošle godine, za Tuborg Green Fest 2009 osigurali smo besplatan javni prijevoz u Zagrebu za sve posjetitelje festivala, pa plan za dobar provod može biti: Tuborg Green Fest, posjet nekog od klubova te siguran povratak doma.