Održana promocija novog romana Lee Brezar „KRADLJIVCI SREĆE“

U ispunjenoj dvorani na promociji knjige, Lea Brezar poručila je čitateljima: KLJUČ JE U VAMA

Održana promocija novog romana Lee Brezar „KRADLJIVCI SREĆE“

Promocija novog hita „Kradljivci sreće“ održala se sinoć u Kaptol Boutique Cinema dvorani. Autorica Lea Brezar ispunila je prostor ugodnom i opuštenom atmosferom, a svojim čitateljima još jednom opravdala njihova očekivanja.

Romansirani self-help „Kradljivci sreće“ Lee Brezar nasljednik je njezinog popularnog hita „Superjunakinje“. Već je u pretprodaji zaokupio pozornost brojnih čitatelja, što je rezultiralo zavidnom posjećenošću na jučerašnjoj promociji knjige. Čak 70-ak posjetitelja naćulilo je svoje uši i otvorilo srca za novo štivo koje im autorica donosi.

Podsjećamo, u priči koja donosi uvid u životne peripetije njezinih likova, Lea navodi čitatelje da prodru dublje u same sebe te im donosi odgovore na brojna pitanja njihovih životnih potraga. Potičući ih na mnogostruko nijansirane osjećaje, autorica ponovno pogađa u srž svačijeg vlastitog preispitivanja te svoje riječi isprepleće u novom savjetodavnom romanu.

Roman „Kradljivci sreće“ opisuje dolazak trenerice Irene u zagrebačku agenciju, a njezin je posao poboljšati odnos ostalih protagonista zaposlenih ondje. Svatko od njih nosi svoje breme proživljenih iskustava i prelijeva ih u poslovne odnose i odluke. Kao i u „Superjunakinjama“, ova je nadasve napeta i emotivno prožeta priča prepričana u prvom licu njezinih protagonista, koji u svaki djelić zbivanja unose vlastite unutarnje ispovijesti. Kroz priču upoznajemo modele po kojima zrcalimo vlastite životne prijepore, ali i ono temeljno što autorica poručuje – ključ sreće je u svima nama.

”U Kradljivcima sreće govorila sam o životnim lekcijama koje ukoliko ih prepoznamo, prihvatimo i odlučimo iz njih učiti, ukazuju na našu vlastitu svrhu. U romanu nećete pronaći priču o ”onima koji nam kradu sreću” već ću vas motivirati da promislite, da se naljutite, da se oduševite i da zaorete u sebe i pokušate usvojiti ideju da smo kradljivci sreće, vrlo često, upravo mi sami.”  Lea Brezar
„Lea Brezar postavlja visoke standarde u žanru romansiranih savjetodavnih romana, kakve smo dosad upoznali kod Coelha i Bucaya, rjeđe kod domaćih autora. I „Superjunakinje“ i „Kradljivci sreće“ pokazuju da autorica na raspolaganju ima obilje ideja iz kojih bira najbolje i tako postiže uvjerljive dijaloge, nepredvidivost fabule i čvrstu poantu, po pravilima žanra. Osim pitkog stila, komunikativnosti Leinih knjiga pridonosi i dizajn koji ističe naglaske i putokaze iz romana i čini ga vizualno atraktivnijim.“

Sandra Pocrnić Mlakar, s promocije „Kradljivaca sreće“

Promocija se romana održala u Kaptol Boutique Cinema, a osim same autorice, u razgovoru je prisustvovala i prof. Sandra Pocrnić Mlakar, urednica knjige, novinarka i vlasnica izdavačke kuće Beletra. Promociju je vodila Adela Juhas, a gosti i gošće imali su priliku kupiti knjigu uz koju su dobili i simboličan poklon te posvetu Lee Brezar. Knjigu je moguće kupiti u knjižarama Tisak media, Znanje, Menart i Planetopia diljem Hrvatske.

Izuzev romana „Kradljivci sreće“ (2017.) i „Superjunakinje“ (2017.), stvaralački opus Lee Brezar čine i drugi žanrovi. Napisala je zbirku poezije „Oda godinama“ (2015.), poslovni priručnik „Izvan okvira“ (2016.), još jedan self-help priručnik za preživljavanje „Da, i?“ (2016.), a u njezinu radu pronašla se i priča za djecu „Crveni planet“ (2015.).

Lea Brezar novoafirmirana spisateljica je koja, osim u iskusnom radu za perom, svoj profesionalan rad ostvaruje i kao direktorica marketinške agencije „Dhar media“, zasnovanu na načelima dharmičkog menadžmenta. Agencija obuhvaća projekte TouristarTV, Superbrands, stručni magazin Brend kultura te projekt Next Balkans. Kao autorica se popela na sam vrh ljestvice novijih hrvatskih spisatelja, među kojima je poseban uspjeh postigla posljednje izdanim romanom „Superjunakinje“. No, roman „Kradljivci sreće“, prema mišljenju stručnjaka, na pravom je putu da nastavi Lein uspješan autorski niz, što je dokazao i broj posjetitelja na promociji.