Novac zasigurno ne može kupiti obitelj, ljubav ili prijateljstvo. Međutim, može kupiti privid ovih stvari. Ishii Yuichi, muškarac iz Japana, došao je na ideju da zaposli glumce koji bi igrali uloge muževa, žena ili roditelja. Yuichi se također pridružio ovoj pozornici "stvarnog života" isada ima više od 100 "supruga" i mnogo djece, a neka od njih su uvjerena da je on njihov pravi otac.
Ishii Yuichi vidio je da na tisuće ljudi u njegovoj zemlji utječu očekivanja obitelji i okoline pa je osnovao agenciju pod nazivom , koja se bavi iznajmljivanjem obitelji. Za mnoge ljude ovo je postalo održivo rješenje.
Sve je počelo s Yuichiijevim prijateljem. On je glumio oca 12-godišnjoj djevojčici koja živi sa samohranom majkom. Djevojčica je bila tužna jer nije upoznala oca pa je on glumio njezinoga. Ako joj majka nikada ne otkrije pravu istinu, njegov prijatelj će ulogu igrati zauvijek.
Možda zvuči lažno, ali ako je iluzija da joj je zbog "oca" bolje u životu i da je to pomoglo ovoj djevojčici da izraste u mladu samouvjerenu damu, vjerojatno se isplatilo. Ne sudimo.
Klijenti traže vrlo različite vrste uloga. Ponekad se od Ishii Yuichi traži da prati ženu na različitim funkcijama kao njezin muž. Svaki klijent ima jedinstvene zahtjeve i očekivanja, a Yuichi mora biti ljubazan, brižan, avanturistički ili sramežljiv, ovisno o tome što se od njega traži. Čak je nekoliko puta igrao i ulogu mladoženje zbog žena koje su bile pod prevelikim pritiskom svojih obitelji.
Član obitelji nije jedina opcija
Jedan muškarac nije mogao naći vjenčanog kuma koji će držati dobar govor na njegovoj svadbi jer su svi njegovi prijatelji sramežljivi. Ishii Yuichi bio je vrlo ljubazan i pristojan i održao je govor kao pravi prijatelj.
Možeš organizirati i jutarnje buđenje
Na primjer, jedan je muškarac ostao bez oca i majke kada je bio jako mlad pa ga roditelji nikad nisu budili ujutro, stoga voli čuti: "Dobro jutro, vrijeme je za buđenje".
Ako ti treba samo druženje, Ishii Yuichi i njegova agencija također ti mogu pomoći u tome. Jedan je klijent napisao: "Nedavno sam bio zaposlen i nisam mogao provesti puno vremena sa svojim prijateljima. Svaki je dan dosadan jer nema druženja. Želim prenijeti fotografije na svoj Facebook ili blog koji će mi pružiti "lajkove".
Što misliš o ovom poslovnom potezu? Piši nam u komentarima.