403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Putujem
Putujem

Predstavljen projekt „Otkrijte kontinentalnu Hrvatsku“

Predstavljen projekt „Otkrijte kontinentalnu Hrvatsku“
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
City i wellnes break paketima novi turistički program poziva strane turiste na „još jedan“ posjet Zagrebačkoj i Krapinsko-zagorskoj županiji

U uvjerenju kako Hrvatska ima veliki potencijal razvoja kontinentalnog turizma, a još uvijek nedovoljno koristi prednost izvrsne prometne infrastrukture i blizine glavnih europskih emitivnih središta, pokrenut je projekt pod nazivom „Otkrijte kontinentalnu Hrvatsku“. Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije predstavila je projekt „Discover the heart of Croatia“ kojem je cilj pokrenuti kontinentalni turizam u Hrvatskoj i izvan ljetne sezone. Na tiskovnoj konferenciji održanoj u hotelu Palace u Zagrebu okupljenim novinarima obratili su se: predsjednik Hrvatske Gospodarske Komore Nadan Vidošević, direktorica Termi Tuhelj Ivana Kolar, državni tajnik Ministarstva turizma RH Ivo Mujo i Ksenija Tomić iz TZ Krapinsko-zagorske županije. S obzirom da je Hrvatska još uvijek prepoznatljiva prvenstveno kao „morska“ i „ljetna“ destinacija i najviše je posjećena kroz ljetni period, cilj je mnogobrojnim gostima koji posjećuju hrvatsku obalu ukazati na raznovrsnost ponude hrvatskog turizma izvan glavne sezone. Time će se utjecati na produženje sezone i afirmaciju Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije te povećati broj dolazaka turista, a time i noćenja. Ponuda kontinentalnog turizma iznimno je bogata i raznolika, a turistička infrastruktura svake je godine sve bolja i kvalitetnija. Najveći se pomaci i rezultati u kvaliteti ponude ostvaruju u ponudi ruralnog i wellness turizma. Na globalnoj se razini bilježi sve veća potražnja za ovim oblicima aktivnog turizma i cjelovitog odmora za dušu i tijelo. Sve je veći trend da gosti putuju više puta godišnje na kratke odmore – citybreak, wellness, lifestyle.

Osnovni je smisao akcije potaknuti strane turiste na „još jedan“ dolazak u Hrvatsku izvan glavne sezone te u tom smislu projekt nudi niz promotivnih aktivnosti. Paket koji se nudi tržištu je kratki boravak u centralnoj Hrvatskoj koji uključuje: nekoliko dana provedenih u jednom hotelu s mogućnošću korištenja svih usluga, posjet okolici, posjet jednom od muzeja u okolici te jedan obrok u restoranu ili agroturizmu. Ideja je ponuditi cjelokupan odmor uz obilazak gradske i wellness ponude te upoznavanje regije. Gosti imaju priliku upoznati i uživati u ključnim ponudama hrvatskog kontinenta – upoznati kulturnu dimenziju našeg glavnog grada, uživati u prirodi gradske okolice, opustiti se u wellness sadržajima suvremenih topličkih destinacija u Zagorju, upoznati bogatu ponudu muzeja Zagreba i okolnih županija te isprobati kulinarsku tradiciju lokalnih agroturizama i vinotočja. U proizvod je uključen niz ponuđača turističkih i ugostiteljskih usluga: hoteli, agencije, wellness centri, muzeji, restorani, vinotočja i ostali turistički subjekti. Poruka se upućuje prvenstveno gostima koji su već bili u Hrvatskoj, koji znaju gdje smo i koji na neki način „vole“ Hrvatsku, s obzirom da su je već posjetili tijekom ljeta, koji su bili zadovoljni uslugom te imaju želju za ponovnim dolaskom. Targetirani gosti su sigurni potrošači, čije navike jednim dijelom poznajemo i koje je najlakše (lakše nego nove) pretvoriti u stalne goste hrvatskog turizma i vezati ih uz Hrvatsku nuđenjem sadržaja tijekom cijele godine. Promotivni letak otisnut je u milijun primjeraka i sadrži ponudu turističkih paket aranžmana za područje grada Zagreba, Zagrebačke i Krapinsko–zagorske županije. Letak je namijenjen stranim turistima koji već borave u našoj zemlji i omogućuje im 10% popusta na paket aranžmane, a iskoristiv je do 30.04.2012. godine. Dijelit će se na graničnim prijelazima, u info uredima turističkih zajednica na obali, u predstavništvima HTZ-a u svijetu, na sajmovima, turističkim burzama i promocijama. Tiskan je u dvije jezične mutacije, 700.000 primjeraka englesko/njemački i 300.000 englesko/talijanski jezik. Distribucija letka će biti tijekom lipnja, srpnja i kolovoza s početkom „servisa dobrodošlice“. Zakupljena su i 23 billboarda za srpanj i kolovoz na atraktivnim lokacijama na ulazima i izlazima iz naših turističkih mjesta: Poreč, Pula, Rijeka, Tar, Pazin, Kačjak, Crikvenica, Biograd N/M, Split, Sukošan, Zadar, Šibenik i Zagreb. Također, u srpnju i kolovozu će biti postavljena 13 city lighta u ovim gradovima: Poreč, Pula, Rijeka, Split, Zadar, Šibenik i Zagreb. Drugi program Hrvatskog radija objavljivat će radio spot koji će se emitirati u udarnim terminima nakon „Vijesti za strane turiste“ tijekom srpnja i kolovoza.

Službena stranica projekta je www.heartofcroatia.hr i sadrži sve informacije o projektu te je s nje moguće linkovima pristupiti svim partnerima u projektu. Projekt „Otkrijte kontinentalnu hrvatsku“ sa sloganom „Discover the heart of Croatia“ pilot je projekt niza partnera koji su se povezali i udružili s ciljem jačeg i kvalitetnijeg nastupa na tržištu te pripremili zajednički proizvod po uzoru na susjedne kontinentalne regije. Projekt je iniciran od strane konkretnih turističkih subjekata koji su dobili punu podršku ostalih institucija. Partneri u projektu su: Ministarstvo turizma RH, Hrvatska gospodarska komora,Terme Tuhelj d.o.o., Hotel Dubrovnik, Zagreb, Obrtnička komora Krapinsko-zagorske županije, Krapinsko-zagorska županija, Hotel Palace, Zagreb, Terme Jezerčica d.o.o., TZ zagrebačke županije i TZ Grada Zagreba. Nositelj cjelokupne ideje je TZ Krapinsko-zagorske županije. Veliku podršku projektu dala je i Hrvatska turistička zajednica, a pomogla je i ZARA – zagorska razvojna agencija. Planira se daljnji  razvoj projekta, na susjedne županije središnje Hrvatske, a u konačnosti bi trebao povezati cijeli kontinentalni dio RH. Ova bi kampanja trebala ostvariti zajednički cilj svih partnera, a to je povećanje prepoznatljivosti Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije, povećanje konkurentnosti hrvatske kontinentalne ponude u ovom dijelu Europe te poticanje turista na više dolazaka u Hrvatsku tijekom cijele godine.

Tajana Tretnjak

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Iz naše mreže
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx