Ovaj tjedan je u prostoru Super Konzuma u zagrebačkoj Dubravi na konferenciji za medije predstavljen projekt „Pošumimo Brač", čiji je cilj zaštita i očuvanje hrvatskih šuma u sklopu Međunarodne godine šuma, 2011. Svrha projekta je pošumljavanje dijela opožarenog područja otoka Brača, stradalog u srpnju ove godine, kako bi se pomoglo obnovi i razvitku šumskog fonda otoka Brača.
Projekt su predstavili Helena Grahovac, direktorica prodaje Henkel Croatia, Ivona Janjić, direktorica marketinga Konzuma i Željko Ledinski, pomoćnik Uprave HŠ d.o.o. Vrijednost projekta „Pošumimo Brač" prepoznalo je i Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva, pod čijim se pokroviteljstvom cijeli projekt provodi.
U sklopu projekta organizatorima je cilj podići svijest hrvatskih građana o potrebi očuvanja šuma i važnosti koje šume imaju za život čovjeka. Svi građani imaju mogućnost da se osobno uključe u pošumljavanje do 15. siječnja 2011. godine kupnjom Persil Expert proizvoda na svim prodajnim mjestima Konzuma u Hrvatskoj – kupnjom proizvoda potrošači doniraju jednu sadnicu za pošumljavanje Brača, a na svaku od njih, tvrtke Henkel i Konzum će donirati još jednu. Persil Expert predstavlja novu, ekološki prihvatljiviju generaciju deterdženta za strojno i ručno pranje rublja što je ujedno i novi korak u nastojanju tvrtke Henkel da potrošačima ponudi proizvode najviše kvalitete, kojima se istovremeno smanjuje negativan utjecaj na okoliš.
„Odlučili smo u suradnji s Konzumom pokrenuti projekt zaštite i očuvanja hrvatskih šuma u sklopu obilježavanja Međunarodne godine šuma. Cilj projekta „Pošumimo Brač" je prikupljanje sadnica za opožarena područja otoka Brača, kako bi se pomoglo obnovi i razvitku šumskog fonda. U sklopu projekta cilj nam je podići svijest potrošača o potrebi čuvanja šuma i okoliša. Pored toga, pružamo im mogućnost da se osobno uključe u pošumljavanje Brača kupnjom Persil Expert proizvoda, nove ekološki prihvatljivije generacije sredstava za pranje rublja, čime direktno pomažu donaciji sadnica", izjavila je Helena Grahovac iz Henkela.
„Konzumu je pitanje zaštite okoliša jedno od najvećih fokusa u društveno odgovornim aktivnostima, a pokretanjem ove zajedničke akcije sa Henkelom željeli smo dati svoj doprinos očuvanju i obnovi šumskog fonda Hrvatske. Kao najveći lanac aktivno sudjelujemo i u komunikaciji sa našim potrošačima koje potičemo da se educiraju o važnosti proaktivnog djelovanja te im omogućujemo da na ovakav način i sami sudjeluju u ekološkim projektima“, izjavila je Ivona Janjić, direktorica marketinga Konzuma.
„Koristimo ovu priliku da se zahvalimo tvrtkama Henkel Croatia i Konzum što su prepoznali problematiku šuma na kršu i što nam pomažu razviti među građanima svijest o opasnostima od požara i stalnoj potrebi obnove šuma. Godina 2011. ostat će zapamćena po dugom, toplom i suhom ljetu s velikim brojem požara. Najveći požar dogodio se na otoku Braču. Ukupno je opožareno više od 5.000 ha, od toga 1.034 ha visokih šuma. Računa se da je požar prouzročio ukupnu štetu veću od 250 milijuna kuna, koja se manjim dijelom odnosi na gubitak drvne mase, a mnogo većim dijelom na smanjenje općekorisnih funkcija šuma", izjavio je Željko Ledinski iz Hrvatskih šuma.
Henkel Croatia i Konzum u akciji pošumljavanja opožarenih područja u suradnji s Hrvatskim šumama