Ususret nadolazećim ljetnim vrućinama i sparinama, Ožujsko pivo u popularnoj pivnici „Pivana“ predstavilo je glavnu inovaciju ove ljetne pivske sezone. Okupljenim novinarima predstavljena je jedinstvena termoetiketa koja pokazuje kada je omiljena Žuja idealna za konzumaciju.
Termoetiketu su predstavili kreativni direktor marketinške agencije BBDO Almir Okanović i Rene Bitorajac, jedan od slavnih Žujinih likova, te direktor marketinga Zagrebačke pivovare Darko Ivančević, koji je tom prilikom izjavio: „Ožujsko pivo vodeći je domaći pivski brend poznat po dugogodišnjoj tradiciji besprijekorne kvalitete piva, ali i stalnim ulaganjima u istraživanja, razvoj i inovacije proizvoda. Jedna od tih inovacija upravo je termoosjetljiva etiketa, koja će ljubiteljima piva osigurati savršeno hladno ljeto uz idealno rashlađenu Žuju.“
Događanje je začinjeno i premijernim prikazivanjem televizijskih spotova koje je osmislio tim marketinške agencije BBDO pod vodstvom Almira Okanovića. Kreativnim uratkom osvježeni su kultni filmski hitovi slavnih redatelja Stevena Spielberga, Alfreda Hitchcocka i Jamesa Camerona na Žujin način koji će svim pivopijama približiti glavnu inovaciju ove sezone i zasigurno ih dobro zabaviti. Glavne uloge pripale su već poznatim Žujinim likovima Reneu Bitorajcu, Goranu Bogdanu i Goranu Navojcu, koji su se istinski uživjeli u glumu svima dobro poznatih scena iz filmskih hitova.
Nova termoetiketa i limenka ovog će ljeta promijeniti kulturu uživanja u omiljenom pivu kod svih ljubitelja Žuje. Zahvaljujući posebnoj tehnologiji termoosjetljive tinte COLD EDGE koja reagira na temperaturu, etiketa tijekom hlađenja piva postupno mijenja boju iz bijele u plavu te signalizira potrošaču da je pivo idealno ohlađeno. Etiketa će biti aplicirana na staklene boce i limenke omiljene Žuje.
Prema ovoj Žujinoj prognozi, cijelu Hrvatsku očekuje savršeno ohlađeno ljeto i idealno rashlađena Žuja uz neizbježnu termoetiketu.
Na premijeri videospotova nove Žujine reklamne kampanje otkrivena prava zvijezda