Započela distribucija IKEA kataloga za 2017.

Više od 470 tisuća kućanstava dobit će vlastiti primjerak IKEA kataloga na kućni prag

Započela distribucija IKEA kataloga za 2017.

Od 30. kolovoza do 14. rujna trajat će distribucija trećeg hrvatskog izdanja IKEA kataloga za 2017., na 475.638 kućanstava u Zagrebu i okolici. Uz tiskani katalog, ovu godinu začinit će i potpuno redizajnirani i inspirativni digitalni IKEA katalog i aplikacija. Odlikuje ih responzivni dizajn, a pregled je omogućen na pametnim telefonima, tabletima, desktop računalima i laptopima te zadnjoj generaciji Apple TV-a. IKEA katalog za 2017. pun je novih i dobro dizajniranih proizvoda za uređenje doma te pruža inspiraciju kako bi život kod kuće bio ljepši, ugodniji i održiviji.

„Novim katalogom želimo potaknuti ljude da promisle o velikim očekivanjima u svakodnevnom životu, a pogotovo u kuhinji i oko nje. Želimo svima poručiti: odbacite pravila i recepte za sreću. Pustite očekivanja. Prepustite se sebi“, pojasnila je temu ovogodišnjeg kataloga Darija Kuljić, voditeljica robne kuće IKEA Zagreb.

Naši su obroci migrirali – s blagovaonskog stola na kauč, pisaći stol, a ponekad čak i na pod. Obrok koji jedemo sa svojim prijateljima ili obitelji ne mora nužno biti za savršeno uređenim stolom, a ponekad ne treba niti uključivati stolce. Dani koji nalažu da se nešto mora su iza nas. Stoga, ohrabri se i jedi za pomoćnim stolićem, na kauču ili na podu. Zato što uistinu nije važno gdje jedemo – već da smo zajedno.


Image


Po prvi puta do sada IKEA katalog sadrži dodatan sadržaj - 13 priča o ljudima koje čitatelja vode na putovanje u stvarne domove. Ove priče na inspirativan način pokazuju kako se tvrtka IKEA povezuje s različitim ljudima u različitim kulturama i kako nam saznanja o životu ljudi diljem svijeta pomažu da razumijemo njihove potrebe i snove te stvaramo nove, ali i unapređujemo postojeće proizvode i rješenja.

„IKEA uvijek dizajnira za stvarne potrebe ljudi, zbog čega ovogodišnja naslovnica kataloga poručuje “Dizajn za ljude”. To znači da IKEA stvara proizvode i rješenja koji imaju svrhu, uvijek imajući na umu stvarne životne situacije“, naglasio je Igor Štefanac, PR menadžer u IKEA Hrvatska.

IKEA katalog za 2017. godinu proteže se na 324 stranice, preveden je na 34 jezika i distribuiran u 48 zemalja u ukupno 211 milijuna primjeraka. Cijeli proizvodni lanac IKEA kataloga nosi FSC certifikat što znači da se od šume do tiska može pratiti sljedivost te je garancija odgovornog upravljanja šumama. Digitalni katalog nudi više od tri sata interaktivnog sadržaja, poput filmova jednostavnih za navigaciju te savjeta i ideja IKEA zaposlenika. Uz to, digitalna aplikacija omogućuje korisniku da pojedine sobe iz kataloga pregleda uz rotaciju od 360 stupnjeva te nudi opciju proširene stvarnosti što korisniku omogućuje smještanje IKEA proizvoda u vlastiti dom.


NOVA VODITELJICA ROBNE KUĆE IKEA ZAGREB



Darija Kuljić i Igor Štefanac


Od 1. rujna 2016. Darija Kuljić preuzima vođenje robne kuće IKEA Zagreb, dvije godine nakon njena otvorenja tijekom kojih je Darija bila na poziciji zamjenice voditelja robne kuće.