Ariel i Gobac darivali djecu iz eko vrtića Pipi Duga Čarapa

U sklopu uspješne kampanje „Ariel Osvaja“, Ariel i Davor Gobac razveselili su mališane pvog eko vrtića „Pipi Duga Čarapa.“

Ariel i Gobac darivali djecu iz eko vrtića Pipi Duga Čarapa

Prošlog su tjedna Ariel i Davor Gobac razveselili mališane iz prvog eko vrtića „Pipi Duga Čarapa“ uručivši im vrijednu donaciju – jedinstvenu perilicu koju je oslikao sam Davor Gobac.

Na nedavno održanom  eventu naš je poznati pjevač i umjetnik u prostoru Arena Centra oslikavao perilicu, na veselje i oduševljenje svih onih koji su se u tom trenu zatekli u ovom zagrebačkom centru. U prosincu koji je poznat kao mjesec darivanja, Ariel i Gobac odlučili su razveseliti i darovati zagrebački  vrtić Pipi Duga Čarapa. Naime, perilica koju je Gobac oslikao u Areni od sada će krasiti prostorije ovog vrtića. A uz pomoć šestomjesečne zalihe malih, ali moćnih Ariel kapsula tragovi dječje igre na odjeći bit će lako uklonjeni.

Mališani su na poklon dobili i razigrane majice Martine Felje,  dok ih je Gobac zabavljao u sebi svojstvenom stilu  šalama i crtanjem. Motivi s perilice - oblaci, ribice i jedan sasvim poseban grad oživjeli su u crtežima mališana, dok su na drugima osvanuli zeleni mjehurići i svježe oprano rublje koje mama vadi iz čarobne perilice. Tako je uz pjesmu, zabavu  i  tortu jedan je običan dan u vriću prerasao u nezaboravno iskustvo.

U ležernom druženju sudjelovali su i predstavnici tvrtke P&G i Whirlpool. Marketing manager za Ariel, Antoni ja Svirčić naglasila je kako su se ova dva branda između ostalog povezala upravo zbog usredotočenosti na zaštitu okoliša. „Zaštita okoliša nije samo moderna fraza već ozbiljna obveza svih, pa tako i Ariela. Upravo iz tog razloga je odabran prvi eko vrtić Pipi Duga Čarapa za ovu donaciju koji svoje male polaznike uči očuvanju okoliša od najranijih dana.“

Osnivačica vrtića Branka Bobinac zahvalila se tvrtkama P&G i Whirlpool na ovoj vrijednoj donaciji. „Mrlje su neizostavan dio dječje zabave, a pranje odjeće u dječjoj ustanovi je svakodnevni posao pa se štedljiva perilica i koncentrirana moć novog Ariela sjajno uklapaju u filozofiju eko vrtića“ naglasila je.  


Ariel osvaja kampanja traje do 15. prosinca u većim trgovačkim centrima. Svi koji do tada kupe jedno ili više pakovanja kapsula Ariel Power Capsules, pošalju SMS poruku na broj 60060 ili se prijave putem stranice www.mpg.hr  ostvaruju mogućnost osvajanja jedne od 60 perilica Whirlpool.