Važno je znati kako prepoznati spam da biste poduzeli blokiranje neželjene pošte, te da pravilno postupite kad vam u sandučić zaluta takva pošta.
Neželjena pošta ili spam je bilo koja neželjena komercijalna elektronička poruka. Ako u pristiglu poštu primate poruke koje ne želite, pošiljatelja možete blokirati, otkazati pretplatu na njegovu e-poštu ili prijaviti poruku.
Njima se često služe kao alatima za prijevare, krađe identiteta, širenje računalnih virusa i slične ilegalne aktivnosti online.
Mogu biti na bilo kojem jeziku, a postoji više načina kako se možete zaštititi - jedan od njih je blokiranje neželjene pošte .
Ako ne znate pošiljatelja ili primite sumnjivu poruku s adrese s koje ne očekujete e-poštu, u pitanju zaista jeste nešto sumnjivo.
Naravno, uvijek se može dogoditi da u takvom obliku stigne i nešto što vam je važno i potrebno. No, najčešće to nije slučaj.
Stoga odmah krenite u blokiranje neželjene pošte .
Provjerite adresu pošiljatelja. Sadrži li dugi niz brojeva i slova prije znaka @, možete biti sigurni da je riječ o spamu.
Također, službene e-mail poruke stizat će sa službenih domena, pa stoga budite oprezni ako primite mail koji stiže s drugih domena, naročito ako su vam nepoznate.
Prije nego krenete u blokiranje neželjene pošte provjerite što se u e-mailu traži od vas. Ako trebate hitno djelovati (odmah ili u roku od nekoliko sati), dostaviti osobne podatke poput broja telefona, bankovnog računa i tome slično, velika je vjerojatnost da je u pitanju spam i(li) pokušaj prijevare, bez sumnje upotrijebite blokiranje neželjene pošte