Blokiranje neželjene pošte

Znate li kako prepoznati neželjenu poštu, ili spam i što učiniti kada ga prepoznate? Jednostavno, tu je blokiranje neželjene pošte

Blokiranje neželjene pošte

Važno je znati kako prepoznati spam da biste poduzeli blokiranje neželjene pošte, te da pravilno postupite kad vam u sandučić zaluta takva pošta. 

Neželjena pošta ili spam je bilo koja neželjena komercijalna elektronička poruka. Ako u pristiglu poštu primate poruke koje ne želite, pošiljatelja možete blokirati, otkazati pretplatu na njegovu e-poštu ili prijaviti poruku.

Image



Njima se često služe kao alatima za prijevare, krađe identiteta, širenje računalnih virusa i slične ilegalne aktivnosti online. 
Mogu biti na bilo kojem jeziku, a postoji više načina kako se možete zaštititi - jedan od njih je blokiranje neželjene pošte .

Ako ne znate pošiljatelja ili primite sumnjivu poruku s adrese s koje ne očekujete e-poštu, u pitanju zaista jeste nešto sumnjivo. 
Naravno, uvijek se može dogoditi da u takvom obliku stigne i nešto što vam je važno i potrebno. No, najčešće to nije slučaj. 
Stoga odmah krenite u blokiranje neželjene pošte .
Provjerite adresu pošiljatelja. Sadrži li dugi niz brojeva i slova prije znaka @, možete biti sigurni da je riječ o spamu. 
Također, službene e-mail poruke stizat će sa službenih domena, pa stoga budite oprezni ako primite mail koji stiže s drugih domena, naročito ako su vam nepoznate.

Prije nego krenete u blokiranje neželjene pošte  provjerite što se u e-mailu traži od vas. Ako trebate hitno djelovati (odmah ili u roku od nekoliko sati), dostaviti osobne podatke poput broja telefona, bankovnog računa i tome slično, velika je vjerojatnost da je u pitanju spam i(li) pokušaj prijevare, bez sumnje upotrijebite blokiranje neželjene pošte