Još jedan šok

Balenciagina nova torba izgleda kao vreća za smeće, a košta više od 13.000 kuna

Slavni brend na tržište je lansirao novi model torbice koja je upravo stigla u prodaju, a modni svijet je podijeljen - što zbog njezinog izgleda, a što zbog vrtoglave cijene

balenciaga.jpg
Foto: Profimedia

Od svih brendova visoke mode na svijetu niti jedan nije digao prašinu toliko koliko je to uspjela Balenciaga. Prodavalo se svašta, od smiješno skupih šalica za kavu do potpuno uništenih tenisica čija je cijena bila vrtoglavih tisuću dolara. I kada smo pomislili da je Balenciaga dosegla vrh modnih uzbuđenja, ova modna kuća ponovno je plasirala pravi
modni skandal.

Image
Top ili flop?

Balenciaga 'raspadnute' tenisice podigle su prašinu, ali nisu jedine

Španjolski brend na tržište je lansirao novi model torbice koje su upravo stigle u prodaju, a modni svijet je podijeljen i to zbog njezinog izgleda. Balenciaga je počela prodavati torbice koje izgledaju kao vreće za smeće identične onima koje stavljate u svoje kante.

Image
Foto: Profimedia

Ali s jednom bitnom razlikom. Ovu 'vreću za smeće' platit ćeš 1790 dolara ili nešto više od vrtoglavih 13.000 kuna. Stoga nije neočekivano da je ovaj najnoviji 'modni hit' potaknuo žestoke rasprave u modnom svijetu, a u nastavku provjeri zašto i koja je svrha ovakvih modnih dodataka.

Šok i nevjerica

Ovaj skupi model vreće za smeće možeš pronaći u tri boje - crnoj s crnom vrpcom, plavoj s crnom vrpcom i bijeloj s crvenom vrpcom. A zašto je nastao? Zato da vas šokira, barem tako tvrdi Demna Gvasalia, glavni dizajner ove modne kuže koji je na Twitteru objasnio da je želio uzurpirati medijski prostor i proizvesti najskuplju vreću za smeće ikad.

Image
Foto: Profimedia

Podijeljena mišljenja

Sudeći po raspravama koje se vode na Twitteru, Demna je uspio u svom naumu i potpuno šokirao zaljubljenike u modu diljem svijeta. Ali mišljenja su i dalje podijeljena. Dok se jedni zgražaju nad ovim potezom, drugi se zabavljaju i simpatiziraju ovaj skandalozan potez modne kuće.

Upozorenje na klimatske promjene

Ova torbica koja je podijelila modni svijet predstavljena je u sklopu jesenske kolekcije brenda na pariškom tjednu mode koji je na kraju bio posvećen Ukrajini jer je u tom trenutku Rusija započela okupaciju iako je u pozadini svega glavna ideja bila upozorenje na klimatske promjene.

Image
Foto: Profimedia

Privlačenje pozornosti

No, podsjetimo, ovo nije ni prvi ni zadnji šokantan pothvat velikih modnih kuća, a rade se s jednim ciljem - privlačenjem pozornosti. Prije nepune četiri godine gotovo identičnu torbu predstavio je brend BIIS i tada je njihova vreća za smeće od 400 dolara predstavljena kao najskuplja na svijetu. Izrađena je bila od nappa kože sa žutim trakicama kao ručkama. Tada je izazvala veliko zgražanje javnosti, baš kao i sada Balenciagine torbe-vreće.