Neuspješna aktivacija Vibera može biti frustrirajuća i izazvati probleme u komunikaciji, posebno ako ga pokušavate koristiti za poslovne svrhe ili za kontaktiranje obitelji i prijatelja koji su daleko.
Prvo, provjerite jeste li preuzeli najnoviju verziju aplikacije. Starije verzije mogu biti zastarjele i možda će biti potrebno ažurirati aplikaciju da bi se mogla uspješno aktivirati. Ako ste preuzeli najnoviju verziju i aktivacija još uvijek ne uspijeva, možda je problem u vezi s vašom internet vezom. Provjerite jeste li povezani s pouzdanim Wi-Fi mrežom ili koristite dovoljno brzi mobilni internet.
Drugi važan faktor koji može uzrokovati neuspješnu aktivaciju Vibera je greška u unosu broja telefona. Ako ste slučajno pogrešno unijeli broj telefona, aplikacija neće biti u mogućnosti aktivirati se. U ovom slučaju, provjerite jeste li unijeli ispravan broj i pokušajte ponovo.
Također, provjerite jeste li aktivirali opciju primanja SMS poruka. Viber šalje SMS poruku s aktivacijskim kodom, a ako niste aktivirali ovu opciju, nećete dobiti SMS s kodom, a aplikacija se neće moći aktivirati. Da biste riješili ovaj problem, provjerite postavke svog telefona i omogućite primanje SMS poruka.
U nekim slučajevima, problem može biti i na strani Viber poslužitelja. Ako je poslužitelj preopterećen ili je došlo do tehničkog problema, aktivacija se možda neće moći izvršiti. U ovom slučaju, pokušajte ponovo nakon nekoliko sati ili kontaktirajte službu za korisničku podršku Vibera.
Kada se susretnete s problemom neuspješne aktivacije Vibera, ne očajavajte. Provjerite sve navedene moguće probleme i pokušajte ih riješiti. U većini slučajeva, jedan od ovih faktora će biti uzrok problema, a kada se riješi, moći ćete uspješno aktivirati svoj Viber račun i nastaviti koristiti aplikaciju za komunikaciju s obitelji, prijateljima i kolegama.