LinkedIn je stranica za društveno umrežavanje osmišljena posebno za poslovnu zajednicu. Cilj stranice je omogućiti registriranim članovima spanjanje s ljudima koje poznaju i kojima profesionalno vjeruju. LinkedIn je također izvor za profesionalce za pronalaženje poslova, istraživanje tvrtki i dobivanje vijesti o njihovoj industriji i poslovnim vezama.
Kada znate što je LinkedIn, važno je znati po čemu se on razlikuje od ostalih društvenih mreža. LinkedIn se razlikuje od drugih društvenih mreža, poput Facebooka, Twittera i Instagrama po tome što je dizajniran posebno za poslovno umrežavanje. To je zatvorenija mreža, gdje se članovi obično povezuju samo s ljudima koje već poznaju ili ih je netko u njihovoj mreži upoznao. To čini LinkedIn idealnim za izgradnju profesionalnih odnosa, za razliku od osobnih.
No, tko koristi LinkedIn? LinkedIn prvenstveno koriste tri skupine ljudi, a to su pojedinci, prodajni predstavnici i regruteri. Za pojedince, LinkedIn je sjajan način za upravljanje karijerom, pronalaženje posla, istraživanje tvrtki, povezivanje s poslovnim kontaktima i dobivanje novosti o industriji. Prodavači koriste LinkedIn za stvaranje potencijalnih kupaca i izgradnju odnosa s potencijalnim kupcima. Regruteri koriste LinkedIn za pronalaženje kandidata za otvorena radna mjesta, istraživanje tvrtki i povezivanje s potencijalnim zaposlenicima.