Društvene mreže su jedno od najmoćnijih marketinških sredstava današnjice. Međutim, uz toliki broj društvenih mreža teško je odabrati društvenu mrežu najbolju za promoviranje vaše tvrtke. Donosimo tri najpoznatije društvene mreže na kojima ćete uspješno promovirati svoju tvrtku.
Prvi na listi najpoznatijih društvenih mreža je Instagram. Instagram je postao jedna od najpopularnijih društvenih mreža za tinejdžere i mlade odrasle osobe. Upotreba aplikacije polako opada s godinama, ali ostaje dosljedna i za muškarce i za žene, pa ako su vaša ciljana publika osobe mlađe od 40 godina, Instagram se ne može zanemariti.
Sljedeća najpoznatija društvena mreža je Youtube. YouTube je danas druga najpopularnija tražilica na svijetu, odmah iza Googlea. Ako bi vaša tvrtka mogla imati koristi od izrade videouputa ili vodiča, vizualno vođenog sadržaja s uputama, recenzija proizvoda ili intervjua, onda je ova društvena mreža obavezna za dosezanje njihovih više od 2 milijarde mjesečnih korisnika.
Posljednja na listi najpoznatijih društvenih mreža je Facebooku. S gotovo 2,5 milijarde korisnika mjesečno, Facebook je najveća društvena mreža na svijetu. Iako to praktički osigurava da barem dio vaše publike redovito koristi platformu, stekao je donekle negativnu reputaciju među mlađim korisnicima koji se sve više okreću drugim alternativnim stranicama. Važno je poznavati koje su najpoznatije društvene mreže kako bi znali gdje započeti promoviranje vaše tvrtke.