

Facebook je društvena mreža na kojoj se korisnici, osim dijeljenja vlastitih ideja, mogu baviti sadržajem koji drugi ljudi dijele na Facebooku tako što će na njega reagirati lajkom, smijehom, neodobravanjem, pa čak i zagrljajem. Komentari i dijeljenja dodatni su načini na koje korisnici mogu komunicirati jedni s drugima.
Facebook za tvrtke funkcionira slično, osim što tvrtke imaju Facebook stranice, a ne profile kao pojedinačni korisnici. Tvrtke i drugi subjekti mogu koristiti svoje Facebook stranice za interakciju s postojećim kupcima, ciljanje novih kupaca i administriranje korisničke podrške.
Kako biste znali kako funkcionira Facebook, trebali biste se što prije upoznati s pojmovima kao što su profil, naslovnica, timeline, status, algoritam, prijatelji, pratitelji.


'Sjene prošlosti': Pomoći će da mu supruga izađe iz zatvora, ali pod jednim uvjetom: 'Želim tvoje dijete!'

Male zvijezde velike kampanje: oni najbolje znaju da promet nije igra!
