Poslovni svijet

Što objavljivati na LinkedInu?

LinkedIn je glavna društvena mreža za pronalazak posla te stoga treba paziti na to što objavljujete na LinkedInu. Saznajte što objavljivati na LinkedInu kako biste se istaknuli poslodavcima.

linkedin.jpg
Foto: Pixabay

LinkedIn je često nisko na popisu obaveza zaposlenika, pogotovo ako nije aktivno u potrazi za poslom. Međutim, ova društvena mreža je izniman alat za izgradnju poslovnih odnosa, učenja novih stvari, pronalaženja poslova i proširenje vaših mogućnosti. Bilo da tražite posao ili ste profesionalac koji želi uspostaviti prisutnost u svojoj industriji, LinkedIn je sjajno mjesto za početak. Potrebno je poznavati što objavljivati na LinkedInu kako biste napravili upečatljiv profil.

Na LinkedInu je potrebno objavljivati sadržaj specifičan za industriju u kojoj tražite posao. To će pokazati vašim poslovnim vezama da ste obrazovani, strastveni i predani svom području. Sadržaj relevantan za industriju u postu na LinkedInu izgradit će vaš kredibilitet, započeti smislene razgovore i pokazati vaše vještine i sposobnosti potencijalnim poslodavcima, budućim zaposlenicima i kolegama.

Osim toga, još nešto što trebate objavljivati na LinkedInu su vaša postignuća. Ovo ne bi trebala biti jedina vrsta sadržaja koji objavljujete, ali ako ste nedavno osvojili nagradu, dobili diplomu, certifikat ili ste premašili očekivanja od projekta na poslu, pokažite svoje postignuće objavama na LinkedIn-u. To će dodatno pokazati vaše prednosti i uspjeh u industriji, a inspirirati druge da rade prema zajedničkim ciljevima.