U najnovijem istraživanju omjera cijene i kvalitete Best Buy Award, hrvatski potrošači ocijenili su Dr. Oetker müsli najboljim omjerom cijene i kvalitete u Hrvatskoj u kategoriji „Müsli za doručak“.
Hrvatski potrošači – na osnovu vlastitog iskustva i mišljenja - najviše svojih glasova u ispitanoj kategoriji „Müsli za doručak“ dali su Dr. Oetkeru, na temelju čega možemo zaključiti da Dr. Oetker müsli imaju najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu.
Rezultat je ovo predmetnog istraživanja Best Buy Award 2014/2015 švicarske kuće ICERTIAS (www.icertias.com) provedenom u siječnju 2014. na uzorku od 1.200 ispitanika opće populacije u Hrvatskoj koristeći, CAWI - DEEPMA metodologiju (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).
Ispitanicima, građanima Hrvatske, u istraživačkoj anketi putem web obrasca postavljeno je sljedeće pitanje:
"Navedite naziv proizvođača odnosno ponuđača MUESLI-a ZA DORUČAK koji po vašem osobnom iskustvu nudi u Hrvatskoj apsolutno najbolji omjer cijene i kvalitete:"
na koje je najveći broj ispitanika odgovorio: Dr. Oetker.
Pitanja su bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su slobodno mogli sami navoditi nazive davatelja usluga koji, prema njihovom iskustvu, nude najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu.
Zahvaljujući najvećem broju glasova ispitanika te osvojenom prvom mjestu, Dr. Oetker ima pravo postati nositelj prestižne oznake "Best Buy Award - Br. 1 - najbolji omjer cijene i kvalitete" za osvojenu kategoriju.
kazali su iz Dr. Oetker Hrvatska.
Dodatno, brand Vitalis Dr. Oetkera ostvaruje izvrsne rezultate u istraživanjima u zemljama regije provedenim od strane ICERTIAS-a.
Osim što je pobjednik u Best Buy Award istraživanju u Hrvatskoj za period 2014/2015, Vitalis je u istraživanju QUDAL – Quality meDAL za isti period te u istoj kategoriji: müsli za doručak, od strane potrošača u Sloveniji kao i u Bosni i Hercegovini ocjenjen kao najkvalitetniji.
Kompletno istraživanje Best Buy Award Survey 2014/2015 provedeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Metodologija i uzorak
Istraživanje Best Buy Award Croatia 2014/2015 (www.bestbuyaward.org) provela je švicarska kuća ICERTIAS - International Certification Association GmbH (www.icertias.com) na području Republike Hrvatske tijekom mjeseca siječnja 2014. putem web ankete metodom CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). U anketi je sudjelovalo 1.200 ispitanika opće internet populacije.