Čak 128 tisuća beba u zemljama u razvoju ove godine neće doživjeti svoj prvi rođendan zbog neonatalnog tetanusa – bolesti koju se lako može spriječiti cijepljenjem već 70 godina. Usporedbe radi, to je gotovo tri puta više od broja beba rođenih u Hrvatskoj 2008. godine. Te brojke su i za Pampers i za UNICEF jednostavno neprihvatljive pa će i u 2010. godini, petu godinu za redom, zajedničkim snagama nastaviti borbu protiv neonatalnog tetanusa kampanjom “1 pakovanje = 1 cjepivo koje spašava život”, a u tome im pomaže Maja Vučić, poznata pjevačica i UNICEF-ova izaslanica za roditelje i bebe.
“Jednostavno je neprihvatljivo da tisuće beba neće doživjeti svoj prvi rođendan zbog bolesti koja se tako lako može spriječiti. Uspjeh Pampersa i UNICEF-a u prikupljanju cjepiva kroz kampanju vrlo je ohrabrujući i govori kako majke i obitelji s mlađom djecom širom svijeta žele pomoći da neonatalni tetanus ne ubije više niti jedno dijete. Budući smo tako blizu cilja, važno je da i dalje nastavimo pomagati jer svako cjepivo znači spašen život”, izjavila je Maja Vučić.
Istraživanje Pampersa u kojem je sudjelovalo 3 tisuće mama iz zapadne Europe, otkrilo je da sve majke dijele iste nade i snove za svoju djecu – pri čemu su sreća i zdravlje daleko iznad bogatstva, čak i u ovim teškim i nesigurnim vremenima. Ta jedinstvena povezanost putem majčinstva potakla je Pampers i UNICEF na razvijanje Pampersovih internet stranica, gdje mame mogu preuzeti materijale koji će im pomoći da se dodatno uključe u prikupljanje sredstava, pruže pomoć i podignu razinu javne svijesti o tom problemu.
“U današnje vrijeme nitko ne bi smio umrijeti od tetanusa, kada je tu bolest tako lako spriječiti. Iako zahvaljujući rutinskom cijepljenju ova bolest u zapadnim zemljama više ne predstavlja nikakvu prijetnju, tetanus i dalje sije smrt u nerazvijenim zemljama svijeta. Kampanja UNICEF-a i Pampersa ključna je za podizanje svijesti o tom problemu i dokazuje da je majkama širom svijeta uistinu stalo do toga što se događa drugim mamama i njihovim bebama. Sada, nakon četiri godine suradnje s Pampersom, možemo sa sigurnošću reći da se tetanus može globalno iskorijeniti do 2012.”, rekao je dr. Francois Gasse, voditelj UNICEF-ovog programa cijepljenja, poznat u zemljama u razvoju kao ‘Doktor Tetanus’.
Cilj kampanje “1 pakovanje = 1 cjepivo koje spašava život” je pomoći UNICEF-u da do 2012. iskorijeni neonatalni tetanus. Pampers je do danas UNICEF-u donirao preko 150 milijuna doza cjepiva. Tijekom 2006. kada je pokrenuta kampanja prikupljeno je 7,5 milijuna doza cjepiva. No kako su rezultati kampanje iz godine u godinu nadilazili sva očekivanja, ove godine želimo napraviti još više. Cilj Pampersa je ove godine prikupiti još 100 milijuna cjepiva, kako bi se spasili životi još više majki i beba. Pampers proizvodi s oznakom “1 pakovanje = 1 cjepivo koje spašava život” moći će se kupiti u trgovinama već od 1. travnja 2010. godine.
Majke iz cijelog svijeta, povezane jedinstvenim iskustvom majčinstva, pomažu UNICEF-u iskorijeniti neonatalni tetanus do 2012. godine