Trudnoća i majčinstvo
Trudnoća i majčinstvo

Zapišite svoje #obiteljskepriče i prijavite se na kreativni natječaj

Zapišite svoje #obiteljskepriče i prijavite se na kreativni natječaj
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
McDonald's će najbolju priču pretvoriti u slikovnicu i autora nagraditi poklon bonom za kupnju školske opreme

Kako bi promovirao čitanje i potaknuo obitelji da više vremena provode zajedno, McDonald's organizira kreativni natječaj #obiteljskepriče. Potaknite dječju maštu, okupite obitelj i osmislite priču na temu: sretni zajednički trenutci. Zabavite se, potaknite kreativnost kod svoje djece i prisjetite se zajedničkih obiteljskih anegdota. Imate svoje male jutarnje rituale prije nego što se svi razbježite na posao i u školu? Možda je prošlog Božića kićenje jelke pošlo po krivu? Na ljetovanju ste stvorili lijepe uspomene? Osmislili ste obiteljski projekt koji razvijate? Pretvorite svoje iskustvo u riječi na papiru i pritom se dobro zabavite!

Natječaj traje do 15. srpnja, a prijave se zaprimaju putem web stranice i McDonald's mobilne aplikacije. Prijaviti možete dijete u dobi od 6 do 12 godina. Vaše će priče uz Ronalda McDonalda čitati i književnica Sanja Pilić te psihologinja Maja Vučić te proglasiti pobjednika. Najbolju priču nagradit ćemo s poklon bonom od 2000 kuna za kupnju školske opreme, a pobjednička priča bit će tiskana i kao slikovnica u čijem zajedničkom čitanju kasnije možete uživati.   Druga je nagrada proslava rođendana za osmero djece u McDonald'su, a treća uključuje dva Happy Meala i dva McMenua po izboru pobjednika. Uz priču koju ćete napisati, za sudjelovanje u natječaju potrebno je upisati i broj računa kupljenog Happy Meala. Prijavljena priča mora imati od 1 do 5 kartica teksta – od 1500 do najviše 7500 znakova, uključujući razmake.

"Čitanje ima niz prednosti, i za djecu i za odrasle, poboljšava kognitivne sposobnosti, potiče maštu i kreativnost, razvija vokabular i koncentraciju, a u Hrvatskoj je istraživanje koje je Hendal proveo za McDonald's povodom Svjetskog dana knjige pokazalo da unatoč svemu tome gubi na popularnosti. Tek 5% roditelja u Hrvatskoj kaže kako im je čitanje omiljena zabava s djetetom, a 11% roditelja u Hrvatskoj ne kupi ili posudi niti jednu knjigu za svoje dijete tijekom godine.  Voljeli bismo na ovaj način roditelje i djecu potaknuti da se vrate čitanju i pronađu malo više vremena za stvaranje zajedničkih uspomena", izjavio je Pavel Pavliček, direktor McDonald'sa Hrvatska.   Uz kreativni natječaj #obiteljskepriče, McDonald's čitanje potiče i suradnjom s književnicom Cresidom Cowell koja je za McDonald's napisala serijal od 12 knjiga koje opisuju pustolovine obitelji Krošnjar, a koje, umjesto igračke, možete izabrati uz kupnju Happy Meala tijekom 2019. godine

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx