Autorice ovog priručnika, Ljubica Lovreković, Sandra Matijević, Ljerka Skenderović i Sanda Puljiz Vidović, stručnjakinje su iz psihologije, socijalne pedagogije te logopedije, a svoja znanja su odlučile pretočiti u priručnik koji će pomoći roditeljima nositi se s novim situacijama i emocijama s kojim se često susreću pri polasku djeteta u školu.
U ovome se vodiču nalaze odgovori na pitanja koja roditelji često postavljaju, ali i na ona koja ne znaju kome postaviti. Za cilj ovo izdanje ima ublažavanje stresnog razdoblja koje pogađa i roditelja i dijete netom prije polaska u školu.
Roditelje se kroz ovaj priručnik upoznaje s razvojnim karakteristikama koje dijete mora proći prije polaska u školu, a uključuju tjelesni i motorički razvoj, spoznajni, govorno-jezični i komunikacijski razvoj, te emocionalni i socijalni razvoj.
Osim detaljno razrađenog dijela o razvoju djeteta koji je neophodan za polazak u školu, roditeljima je približen i pojašnjen pravni dio koji se tiče samog postupka upisa, kao i sve predradnje koje mu prethode.
Ono što dodatno obogaćuje ovaj priručnik su dugački popisi korisnih knjiga, slikovnica, časopisa i aplikacija koje će biti od pomoći i roditelju i djetetu kod pripreme za školu. Iz tih istih izvora navedene su igre koje će u ovom periodu biti poučne, usmjeravajuće, ali i opuštajuće.
Vrlo simpatičan utisak kroz čitanje ovog Vodiča ostavljaju komentari koje su autorice prikupile u jednom dječjem vrtiću, a izražavaju mišljenje i očekivanja predškolaca o onome što ih očekuje kada postanu školarci.
Iz potrebe za izdavanjem ovog priručnika neminovno proizlazi činjenica da priprema za školu nije potrebna isključivo djeci, nego i roditeljima – jer kao što je ta situacija potpuno nova za prvašića, jednako je nepoznata i njegovom roditelju. A traženje pomoći, uz ovaj Vodič za roditelje, bit će puno jednostavnije jer će malo toga ostati neodgovoreno nakon njegova čitanja.